۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۲۹
کد خبر: 81864060
T T
۰ نفر
هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی كورس پاییزه گنبد برگزار شد

گنبدكاووس - ایرنا - هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی كورس پاییزه گنبدكاووس عصر پنجشنبه با حضور مشتاقان این ورزش اصیل و سنتی منطقه در مجموعه سواركاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این هفته از مسابقات 67 راس اسب در هفت دور مختلف در مسافت های 1200 و 1550 متر با هم رقابت كردند و در دور اول كه مخصوص اسب های تركمن دوساله نبرده بود، اسب باران اول شد و اسب های ویشكا و هایلی به ترتیب دوم و سوم شدند.
اسب های گروه دوخون دو ساله نبرده هم در دور دوم رقابت كردند و در پایان اسب های شب ناز، طلا و آلماگل 2 به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور سوم هم اسب های ریو سیتی، ریو ونتورا و تاوامیست در گروه اسب های تروبرد داخلی دو ساله 8 تا 12 امتیاز، مقام های برتر را از آن خود كردند.
دور چهارم هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی كورس پاییزه گنبد مخصوص اسب های دوخون سه تا پنج ساله صفر تا 6 امتیاز بود كه در این دور اسب سایا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های پازن لرستان و كینگ كیا نیز دوم و سوم شدند.
جیهان ، نورشهاب و خان صفا اسب هایی بودند كه در دور پنجم و در گروه اسب های دوخون دو ساله 2 تا 4 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور ششم نیز در گروه اسب های دوخون سه تا پنج ساله 36 تا 48 امتیاز هم پاراكس ، یونیك استار و كروز به مقام های برتر رسیدند.
اسب های نژاد تركمن سه تا هفت ساله هندیكاپ در دور هفتم این مسابقات با هم رقابت كردند و در پایان اسب های دلدل طلا ، سومبار و قره گوز اول تا سوم شدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 490 میلیون ریال به صاحبان اسب های برنده به عنوان جایزه اهدا شد.
1860