چهارمين جشنواره روابط عمويهاي برتر شهرستان تفت برگزار شد

چهارمين جشنواره روابط عموميهاي برتر شهرستان تفت و دومين نشست مديران و كارشناسان روابط عموميهاي دستگاهها و ادارات استان يزد با حضور مسئولين روابط عموميهاي استان يزد در كانون ولايت تفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،در این جشنواره كه به همت روابط عمومی فرمانداری تفت برگزار شد علیرضا دهقان نیری استاد و دانشیار علوم ارتباطات از دانشگاه تهران، قائم محمدی مشاور استاندار و رئیس امور بین الملل استانداری، فرماندارتفت، معاون فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات حضور داشتند.

علیرضا دهقان نیری ضمن تشكر از برگزاری این چنین جشنواره ای ،روابط عمومی را نبض یك سازمان دانست و گفت: برگزاری این جلسات نشان دهنده این است كه نگاه سنتی به روابط عمومی و جایگاه آن تغییر یافته و به دید یك حرفه و هنر ارتقا پیدا كرده و مدیران هر دستگاه چه دولتی و چه خصوصی دید بازتری نسبت به روابط عمومی پیدا كرده اند.

وی افزود: روابط عمومی یك حرفه سخت و دشوار است زیرا با گروههای مخاطب متفاوت با منافع متضاد مواجه است و یك كارشناس روابط عمومی باید هم جوابگوی مجموعه مدیریتی و اداری و هم جوابگوی مخاطبین با این خصوصیات باشد و این مدیریت نامحدود روابط عمومی را می رساند.

این استاد دانشگاه ،پیرامون ارتباط ، تبلیغات و اهداف آن نیز سخنانی ایراد نمود.

مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی و امور بین الملل استانداری یزد نیز در این مراسم با تشكر از برگزار كنندگان این جشنواره به ساخت كلیپ آموزشی ویژه روابط عمومی ها در استان اشاره كرد و گفت: این یك كار ماندگاری خواهد شد كه می تواند در همایشها و آموزشهای استانهای دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

سیدعبدالمجید قائم محمدی از همه روابط عمومی ها خواست تا با دادن نظرات ، پیشنهادات و راهكارهای خود، در ساختن این كلیپ همراهی و همكاری داشته باشند.

فرماندار تفت هم ضمن تشكر از حضور همه تلاشگران عرصه روابط عمومی و مسئولین گفت:روابط عمومی اصلی ترین نقطه و محور یك سازمان است كه همه زحمات و تلاشهای مجموعه اداری توسط گروهی كه در این عرصه فعالیت دارند به اطلاع مردم رسانده می شود.

وی به تاكیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم اشاره كرد و گفت: یكی از مهمترین خدماتی كه مقوله روابط عمومی می تواند داشته باشد انعكاس صادقانه خدمات دولت و دستگاههای خود به مردم است تا آنها نیز با دلگرمی بیشتر ، پشتیبانی خود را مثل همیشه از دولت و خدمتگزاران حفظ نمایند.

در پایان این مراسم از روابط عمومی های برتر شهرستان و تعدادی از خبرنگاران برتر شهرستان و استان از جمله خبرنگاران ایرنا در شهرستان و استان تجلیل و هدایایی به آنها اهدا شد.ك/4

7547/1968