۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۳۱
کد خبر: 80246084
T T
۰ نفر
253 واحد صنفي متخلف در ساري و مياندورد طي يك ماه گذشته تعزير شدند

ساري - رييس اداره صنعت ، معدن و تجارت ساري و مياندرود از شناسايي و تعزير 253 واحد صنفي متخلف در يك ماه گذشته در اين دو شهرستان خبر داد.

' اسماعیل هادی نژاد ' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پرونده واحدهای صنفی متخلف به ارزش دو میلیارد و 661 میلیون ریال برای رسیدگی بیشتر و صدور رای نهایی به تعزیرات حكومتی استان ارسال شد.

وی مجموع بازرسی های صورت گرفته در یك ماه گذشته از واحدهای صنفی شهرستان های ساری و میاندرود را دو هزار و 160 مورد ذكر كرد و ادامه داد : بیشترین میزان تخلفات صورت گرفته واحدهای صنفی مربوط به گرانفروشی ، درج نكردن قیمت ، صادر نكردن فاكتور ، كم فروشی و تقلب در كسب است.

هادی نژاد از تشدید طرح نظارت و بازرسی ، بویژه در ایام ماه مبارك رمضان در ساری و میاندرود خبر داد و گفت : بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت ساری با همكاری مجامع امور صنفی ، نظارت مستمر از واحدهای صنفی را در دستور كار دارند.

وی مجموع گزارش های مردمی دریافت شده مربوط به تخلف واحدهای صنفی در یك ماه گذشته را 265 مورد اعلام كرد.

هادی نژاد تعداد گشت های مشترك با سایر دستگاه ها را 19 مورد ذكركرد و گفت : این گشت ها با همكاری فرمانداری ، اداره تعزیرات حكومتی ، اداره اماكن ، شبكه دامپزشكی و بهداشت و درمان ، شركت نفت ، جهاد كشاورزی و دخانیات در راستای امر بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی انجام شده است.

وی افزود : اقشار مختلف مردم می توانند هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.ك/3

2501/1654