۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۷:۴۱
کد خبر: 80295254
T T
۰ نفر
خبرنگاران در ارتقاء امنيت نقش آفرين هستند

اصفهان - فرمانده انتظامي گلپايگان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با توانمنديهاي خود به عنوان پل ارتباطي بين مردم و پليس در ارتقاء امنيت، نقش آفرين هستند.

سرهنگ محمد علی یوسلیانی روز دوشنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان، در هفته دولت با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و با قدردانی از زحمات دولتمردان افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه با اطلاع رسانی به موقع، دقیق و شفاف، نقش موثری در اجرای طرح های نیروی انتظامی در جهت امنیت اجتماعی ایفا می كنند.

وی، مردمی كردن امنیت، ارتقاء امنیت و انتخاب پلیس افتخاری را از جمله طرح های در حال اجرای فرماندهی انتظامی گلپایگان بیان كرد.

وی افزود: تعامل خوب و دو سویه پلیس با خبرنگاران می تواند فعالیت این نیرو را در ایجاد احساس امنیت در بین مردم این شهرستان ارتقاء دهد.

فرمانده انتظامی گلپایگان با قدردانی از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان گفت: شما به عنوان معلمان جامعه نقش آگاه سازی دارید و با امانت داری، صداقت و راز داری در اطلاع رسانی به مردم تلاش می كنید.

سرهنگ یوسلیانی با اشاره به اینكه شعار 'پلیس مردمی و 'مردم حامی پلیس' با تعامل با رسانه ها بهتر محقق می شود، افزود: برگزاری جلسات ماهانه و فصلی با اصحاب رسانه این شهرستان برای اطلاع از رخدادها و اطلاع رسانی طرح ها در دستور كار نیروی انتظامی شهرستان قرار دارد.

شهرستان گلپایگان در 180 كیلومتری شمال غربی اصفهان واقع است.

پ-7138/ 607