۱۰ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۳۱
کد خبر: 80394797
T T
۰ نفر
كسب سه پيروزي و يك تساوي در روز ميزباني مازندراني ها

ساري - چهار نماينده فوتبال مازندران در هفته چهارم ليگ دسته سوم فوتبال كشور كه روز گذشته از رقيبان در شهرهاي خود ميزباني مي كردند به سه پيروزي و يك تساوي دست يافتند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، در بهشهر تیم فوتبال شهرداری این شهر در ادامه روند ناكامی ها ، این بار نیز مقابل میهمان خود تیم شهرداری قوچان با تساوی بدون گل متوقف شد.

در این مسابقه كه عصر روز سه شنبه در زمین فوتبال آزادی بهشهر برگزار شد ، شاگردان

' ابوالقاسم صالحی ' كه تاكنون موفق به كسب پیروزی در این لیگ نشدند ، باز هم به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسیدند تا با 3 امتیاز همچنان از تیم های انتهای جدولی این گروه باشند.

بهشهری ها كه در لیگ امسال بازیكنان جدید زیادی را به تركیب تیم اضافه كردند ، امیدوار بودند با بهره مندی از انگیزه فراوان این بازیكنان و تجربه مربی كاركشته و قدیمی خود ، راهی لیگ دسته دوم فوتبال كشور شوند ، اما با تداوم شرایط موجود ، سقوط این تیم به لیگ برتر فوتبال مازندران دور از انتظار نیست.

شهرداری بهشر اگر می خواهد همانند سه سال گذشته ، خود را به مرحله پلی آف این رقابت ها برساند ، نیازمند جذب چند بازیكن با تجربه است تا بتواند در موقعیت های حساس ، از آشفتگی روانی بازیكنان جلوگیری كند.

در آمل و در ورزشگاه شهدا لیتكوه این شهر ، تیم تازه تاسیس و تازه وارد پیام صنعت آمل موسوم به ' كاچیلا ' مقابل تیم ' پرشین مهرام ' قزوین به برتری رسید و خود را به عنوان یكی از مدعیان اصلی صعود به مرحله دوم لیگ دسته سوم كشور معرفی كرد.

' حسن خلیلی ' ، زننده تك گل این بازی برای تیم پیام صنعت آمل بود كه در مقابل چشمان حدود 300 تماشاگر حاضر در ورزشگاه ، برتری را به تیم میزبان هدیه داد.

در این دیدار ' مبین نیك نژاد ' ، ' هادی محمدزاده ' و ' مجتبی موسوی ' از تیم پیام صنعت آمل و ' حسن ایمانی ' از پرشین مهرام قزوین از داور این دیدار كارت زرد گرفتند.

نماینده آمل در این رقابت ها با این برتری 10 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی این گروه تكیه زد.

در بابل و در ورزشگاه هفت تیر این شهر ، تیم هیات فوتبال این شهر مقابل میهمان خود ، استقلال شهر ری ، به برتری 2 بر 1 به برتری دست یافت و اندكی از انتهای جدول رده بندی فاصله گرفت.

' بهرام حسینی ' و ' محمد حسین پور ' زنندگان گل های تیم میزبان در این مسابقه بودند.

شاگردان ' مهران نجفی ' ، سرمربی تیم هیات فوتبال بابل در این دیدار صاحب موقعیت های دیگری نیز برای گلزنی شدند ، اما با كم دقتی مهاجمان و هوشیاری دروازه بان تیم حریف ، موفق به بیشتر كردن تعداد گل های زده خود نشدند.

تك گل ' رضا صفری ' كه برای تیم میهمان در دقیقه 85 به ثمر رسید ، تاثیری در شكست این تیم در بابل نداشت.

نماینده فوتبال بابل در لیگ دسته سوم فوتبال كشور با این پیروزی هفت امتیازی شد.

در آخرین دیدار برگزار شده ، تیم فوتبال پارس فوتبال چالوس ، در زمین فوتبال شهدا این شهر مقابل تیم شهرداری اسلامشهر قرار گرفت و با نتیجه 2 بر 1 ، میهمان قدرتمند و مدعی خود را مغلوب كرد و به هفتمین امتیاز خود در این رقابت ها رسید.

' محسن بالی ' و ' شاهین چنگیزی ' زنندگان گل پارس فوتبال در این دیدار بودند.

مازندران هفت نماینده در لیگ دسته سوم فوتبال كشور دارد ./4

7331/1654