۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳
کد خبر: 80617651
T T
۰ نفر

بيشتر مراكز درماني نكا استيجاري هستند

۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳
کد خبر: 80617651
بيشتر  مراكز درماني نكا استيجاري هستند

ساري- مدير شبكه بهداشت و درمان نكا گفت: قريب به اتفاق مراكز درماني نكا استيجاري هستند.

'اسماعیل محمودیان' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در نكا افزود: متاسفانه استیجاری بودن مراكز بهداشتی شهرستان نكا از جمله ساختمان شبكه بهداشت و درمان شهرستان یك مشكل جدی است و نیازمندیم كه با كمك خیرین و مردم و مسئولان در زمینه رفع این مشكل تلاش كنیم .

وی كمبود فضا در بیمارستان امام حسین(ع) را یكی مشكل جدی دانست و گفت :با توجه به كمبود فضا و تخت قادر به خدمت رسانی مناسب به بیماران نیستیم.

محمودیان، با اشاره به ساخت درمانگاه ویژه افراد مبتلا به تالاسمی و دیالیزی در جوار بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان نكا ادامه داد: زمین برای ساخت این درمانگاه تهیه شده و با كمك یكی از نیكوكاران نكایی این درمانگاه ساخته شده و برای رفاه حال همشهریان گام برداشته می شود.

مدیر شبكه بهداشت و درمان نكا افزود: سلامت و امنیت، دو مقوله مهم در امر سلامت شهروندان است كه با توجه به نبود اعتبارات كافی، خوشبختانه با حمایت های خیرین توانستیم درحوزه بهداشت و درمان تجهیز و توسعه مراكز بهداشت گام هایی برداریم .

وی با اشاره به راه اندازی مركز مشاوره رفتاری برای پیشگیری از اعتیاد و ایدز و بیماری‌های واگیر در این شهرستان یادآور شد: راه اندازی این مركز با توجه به وجود محله پرخطر عباس‌آباد از ضروریات است كه باید مورد توجه جدی وزیر بهداشت و درمان قرار گیرد.

شهرستان 110 هزار نفری نكا در شرق مازندران 74 خانه بهداشت و 16 مركزبهداشت درمانی است.ك3/

7332/402