۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۴۷
کد خبر: 80696322
T T
۰ نفر
شركت در انتخابات تجديد بيعيت با آرمان هاي نظام اسلامي است

ساري - شماري از مسوولان مازندران شركت در انتخابات را تجديد بيعت مردم با آرمان هاي مقدس نظام اسلامي ، تبعيت از ولي فقيه و پاسداري از ارزش هاي انقلاب ذكركردند.

این عده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزودند: حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای مشت محكمی بردهان تمامی یاوه گویان و بدخواهان نظام اسلامی است.

به باور این عده حضور حماسی مردم در انتخابات علاوه بر مشاركت آنان در تعیین سرنوشت خود ، در تثبیت و اقتدار نظام اسلامی نقش بسزایی دارد.

استاندار مازندران گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ، حماسه ای بی بدیل در تاریخ نظام اسلامی ثبت خواهند كرد.

'‌سیدعلی اكبر طاهایی' روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری همه ساله یك انتخابات بیانگر حاكمیت مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است.

وی با اشاره به دسایس سازمان یافته دشمنان علیه نظام اسلامی ، اظهارداشت: دشمنان با اجرای توطئه های مختلف قصد دارند كه حضور حماسی مردم در انتخابات آتی را كمرنگ جلوه دهند و برای تحقق اهداف شوم خود از هیچ تلاش و كوششی دریغ نمی كنند.

نماینده عالی دولت درمازندران گفت: بی شك مردم در انتخابات آتی نیز همانند انتخابات گذشته با حضوری گسترده در پای صندوق های رای تمامی توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را خنثی خواهند كرد.

طاهایی افزود: حضور گسترده مردم در پای صندوق رای علاوه بر تجدید بیعت آنان با رهبر معظم انقلاب اسلامی ، بیانگر پاسداری و حفاظت از ارزش های نظام است.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران نیز حضور حداكثری مردم در انتخابات آتی را یك راهبرد اساسی برای نظام دانست.

'هادی ابراهیمی' افزود: برگزاری انتخابات یك فرصت مطلوب و مغتنم برای رشد سیاسی جامعه است و اقشار مختلف مردم می توانند از این فرصت به صورت اصولی بهره گیری كنند.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخابات را مظهر حماسه سیاسی و مظهر اقتدار نظام اسلامی نامیدند، چرا كه انتخابات آبروی نظام است و هیچكس نباید به خود اجازه دهد به آبروی نظام و ملت ایران لطمه ای وارد كند.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار مازندران گفت: مشروعیت سیاسی امروز یكی از منابع قدرت نرم است و شاخص‌ هایی همچون مشاركت سیاسی، مشروعیت، انسجام داخلی، یكپارچگی ملی، كارآیی دولت و حاكمیت قانون در لایه‌های داخلی می ‌تواند نقشی موثری در تولید قدرت نرم داشته باشد.

وی با اشاره به اینكه به یقین این انسجام و همبستگی داخلی می‌تواند عاملی مهم در سیاست خارجی، تامین منافع ملی، كسب اقتدار و عظمت بیشتر در عرصه بین الملل باشد، افزود: انتخابات مصداق بارز تجلی مشروعیت نظام حاكم و مشاركت اجتماعی است .

ابراهیمی ادامه داد: همه باید بر اساس تكلیف دینی و احساسات انقلابی در این انتخابات شركت كنند و به یقین حضور مردم انقلابی ایران اسلامی در این دوره، مشت محكمی بر دهان دشمنان اسلام و نظام خواهد بود.

وی گفت: عظمت و اقتدار نظام اسلامی در شرایط كنونی در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات آتی است و مردم ایران اسلامی همانند سال های گذشته با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای به جهانیان ثابت خواهند كرد كه تهدیدها و نقشه ‌های دشمنان نمی‌تواند در ادامه مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خللی ایجاد كند.

مدیركل ثبت اخوال مازندران نیز حضور در انتخابات را نماد اراده ملی و آبروی نظام ذكركرد.

'فرج الله ملكی' گفـت: اطاعت از ولی فقیه به عنوان یك معیار جدی شركت و حضور در انتخابات ریاست جمهوری است.

وی اظهار داشت: حضور حداكثری مردم در پای صندوق‌های رای دشمن را در اهداف خود مایوس و ناامید می‌كند.

وی ادامه داد: به طور حتم حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای عامل مهمی در تثبیت و اقتدار نظام اسلامی و بیانگر عشق و علاقه آنان به انقلاب و رهبری است.

وی افزود: با گذشت بیش از سه دهه از عمر با بركت انقلاب اسلامی دشمنان ازهیج تلاشی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نكردند و این درحالی است كه دسایس شوم انان نیز همانند گذشته با حضور گسترده مردم در انتخابات خنثی خواهد شد.ك/3

2501/402