۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۹:۱۸
کد خبر: 80735880
T T
۰ نفر
استاندار كردستان: سالن شش هزار نفري سنندج زودتر به بهره برداري برسد

سنندج – استاندار كردستان حين بازديد از سالن شش هزار نفري 22 گولان سنندج، خواستار اتمام ساخت و بهره برداري هرچه سريعتر اين سالن شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا شهبازی شامگاه شنبه در این بازدید گفت: جمعیت ورزشكار كردستان نیاز به ساخت چنین اماكن ورزشی دارد و باید ساخت پروژه های ورزشی در اولویت قرار گیرند.

وی افزود: كردستان به لحاظ مطرح بودن در رشته های مختلف ورزشی یكی از استان های سرآمد است و ارتقاء زیر ساخت های ورزشی لازمه رشد مداوم ورزشكاران استان است.

وی گفت: توجه به نیازهای جوانان با توجه به نقش تاثیرگذار آنها در سلامت جامعه و سازندگی كشور، یكی از ضروریات انكار ناپذیر است.

در بازدید از سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج، مدیركل ورزش و جوانان استان كردستان و مهندسین شركت توسعه اماكن ورزشی نیز استاندار كردستان را همراهی می كردند.

مدیركل ورزش و جوانان استان كردستان نیز در حاشیه این بازدید گفت: پروژه سالن شش هزار نفری سنندج با اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال از پروژه های مهر ماندگار با پیشرفت فیزیكی 50 درصد در حال احداث است.

مهران تیشه گران افزود: سالن چند منظوره شش هزار نفری مجموعه ورزشی 22 گولان در زمینی به مساحت 13 هزار و 400 متر مربع در حال ساخت است كه 82 میلیون ریال آن از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان تامین شده است.ك/2

570/533