۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۸:۳۴
کد خبر: 80765484
T T
۰ نفر
مجلس فارغ از تعلقات حزبي صلاحيت وزيران پيشنهادي را بررسي مي كند

شهركرد - رئيس مجمع نمايندگان مردم چهارمحال وبختياري در مجلس شوراي اسلامي گفت:نمايندگان براساس تعهدات خود نسبت به جمهوري اسلامي و مردم و فارغ از تعلقات حزبي، صلاحيت وزيران پيشنهادي دولت يازدهم را بررسي مي كنند.

سید سعید زمانیان دهكردی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت یازدهم در كمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی، پایبندی آنان به آرمان های نظام جمهوری اسلامی را از اصول اساسی حاكم بر بررسی صلاحیت وزیران عنوان كرد.

وی همكاری حداكثری با دولت تدبیر و امید را اصل محوری نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان كرد و افزود:رای اعتماد بالا به وزرای پیشنهادی از مصادیق این همكاری است.

عضو كمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تشكیل كابینه قوی را لازمه پاسخگویی رئیس دولت به انتظارات جامعه دانست و گفت: اگر وزیران نتوانند اهداف و وعده های دولت را محقق كنند، دولت نیز در این مسیر با مشكل مواجه می شود.

زمانیان دهكردی از تخصص، تجربه و تعهد به عنوان ملزومات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی یاد كرد و افزود: وصیت امام خمینی (ره) به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ایستادگی در مقابل فشارها و انحراف از اصول انقلاب است.

547/