تيم شهرداري آمل به مرحله نيمه‌نهايي ليگ برتربسكتبال باويلچر كشورصعود كرد

ساري- ايرنا- تيم بسكتبال باويلچر شهرداري آمل با پيروزي در مجموع دو مسابقه برابر تيم ملي حفاري خوزستان به مرحله نيمه نهايي رقابتهاي اين فصل ليگ برتر بسكتبال با ويلچرمعلولان باشگاه‌هاي كشور صعود كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا در آمل، دو تيم شهرداري آمل وملي حفاري خوزستان در دومين ديدار مرحله حذفي رقابتهاي ليگ برتر بسكتبال با ويلچر معلولان باشگاه‌هاي كشور عصرجمعه در سالن ورزشي پيامبراعظم آمل به مصاف هم رفتند كه درپايان اين ديدار تيم شهرداري آمل با اختلاف 27 امتيازي و با نتيجه 73 بر 46 ميهمان جنوبي خود را با شكست بدرقه كرد.

شاگردان '‌مسعود فلاح' در تيم بسكتبال باويلچرشهرداري آمل در اين مسابقه نيز با وجود حساسيت بالاي بازي براي صعود بازي را با برنامه آغاز كردند و با برتري امتيازي و احاطه كامل بر روند مسابقه برتري را از آن خود كردند ودرنهايت با پيروزي قاطع برابر تيم ملي حفاري خوزستان جشن صعود به مرحله نيمه نهايي اين رقابتها برپا كردند.

تيم شهرداري آمل در بازي نخست خود نيز در اهواز با نتيجه نزديك 59 بر 57 ميزبان خود تيم ملي حفاري خوزستان را شكست داده بود و با توجه به پيروزي در مسابقه دوم در آمل در مجموع صاحب دو پيروزي شد و به جمع چهار تيم پاياني راه يافت.

حضور تيم شهرداري آمل، نخستين حضور يك تيم مازندراني در رقابتهاي ليگ برتر بسكتبال باويلچر است كه به مرحله نيمه نهايي اين مسابقات صعود كرده است.

رقابتهاي امسال ليگ برتر بسكتبال با ويلچرمعلولان باشگاه هاي كشور با حضور هشت تيم در دو گروه برگزار شد.

تيم شهرداري آمل در رقابتهاي امسال در گروه نخست با تيم‌هاي همياري‌ زنجان، پگاه فارس و ايثار قم هم‌گروه بود.ك/3

7327/608