۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۳۰
کد خبر: 81502234
T T
۰ نفر
تاكيد بر اقامه نماز جماعت در واحدهاي توليدي و صنعتي

يزد - ايرنا - رييس ستاد اقامه نماز استان يزد، بر اقامه باشكوه نماز جماعت در واحد هاي توليدي و صنعتي تاكيدكرد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام 'علي حبيبيان' روز سه شنبه در همايش تجليل از فعالان نماز شهرستان مهريز افزود: هم اكنون نماز جماعت در برخي واحد هاي توليدي و صنعتي در يزد و شهرستان ها برگزار مي شود.

وي اضافه كرد: اقامه نماز جماعت در واحد هاي توليدي و صنعتي با حضور كارگران و كارفرمايان و انجام فعاليت هاي جانبي فرهنگي نقش مهمي در ارتقاي معارف و معرفت ديني و اخلاقي افراد زير پوشش دارد.

رييس ستاد اقامه نماز استان يزد ضمن تبريك ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي، ياد و خاطره امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي را گرامي داشت و به سفارشات ايشان در خصوص نماز اشاره كرد.

وي ضمن بيان اهميت نماز اول وقت، در خصوص رويكرد ستاد اقامه نماز، اهميت نماز در آموزش و پرورش و دانشگاه ها و مراكز توليدي مطالبي بيان كرد.

حبيبيان، عبادت و نماز را بالاترين هديه الهي خواند و افزود: پاداشي كه با عبادت در سايه اقامه نماز براي خود ذخيره مي كنيم بزرگترين پس انداز است.

و همچنين بابيان اينكه امروزه تربيت فرزندان به عنوان يك دغدغه در خانواده ها محسوب مي شود گفت: اگر بتوانيم خود و فرزندان را به اقامه نماز آن هم در اول وقت مقيد كنيم دربرابر آسيب ها مصون مي شويم.

در ادامه اين همايش مدير كل و رئيس ستاد اقامه نماز اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان يزد ضمن بيان ابعاد معنوي و اثرات و بركات نماز اول وقت، نهادينه كردن اين سنت پسنديده درمراكز و واحدهاي توليدي را از اهداف اين ستاد دانست.

'علي رياحي' همچنين از زحمات مديران شركت هاي مختلف در اقامه نماز جماعت و همكاري با ستاد اقامه نماز در جهت پيشبرد اهداف اين ستاد قدر داني كرد.

در پايان مدير كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان يزد و رييس ستاد اقامه نماز استان با اهداء لوحي از مديرعامل شركت كاشي اطلس مهريز قدرداني كردند.

مهريز با 50 هزار نفر جمعيت داراي 100 واحد توليدي و صنعتي فعال است. ك2

7541/8068