۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۳۹
کد خبر: 81653661
T T
۰ نفر
فرمانده نيروي دريايي: با اقتدار در مقابل تهديدهاي دشمن ايستاده ايم

نوشهر - ايرنا - فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران شنبه شب در دانشگاه علوم دريايي امام خميني(ره) نوشهر گفت: امروز با اقتدار در مقابل همه تهديدهاي دشمن ايستاده ايم و از هيچ تهديدي نمي هراسيم.

به گزارش خبرنگار ايرنا امير دريادار حبيب الله سياري شنبه شب در آيين محفل انس با قران در دانشگاه علوم دريايي امام خميني(ره) نوشهر با اشاره به رشادت هاي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت:پيش از اين هشت سال در دفاع مقدس در برابر تهديدهاي سخت دشمنان به ويژه استكبار جهاني مقاومت كرده ايم و اكنون درگير تهديد نرم دشمن هستيم.

امير دريادار سياري در جمع دانشجويان علوم دريايي به لزوم ارتقاي سطح آمادگي در مقابل تهديدهاي نرم افزاري دشمن تاكيد كرد و گفت: بايد در مقابل تهديدهاي نرم افزاري دشمن سطح آمادگي خود را افزايش دهيم و با ارتقاي توان رزمي، روحيه سلحشوري نيز ارتقا يابد.

فرمانده نيروي دريايي كشورمان در ادامه گفت: راه نيروي دريايي جمهوري اسلامي ايران با توجه به ديدگاههاي مقام معظم رهبري كه نيروي دريايي را راهبري خواندند كاملا روشن و مشخص است از اين رو وظيفه داريم كه مراقبت بيشتري داشته باشيم كه سمت و سوي دشمن اكنون جنگ نرم است.

سياري تغيير باورها، اعتقادات و ارزش هاي ديني و اسلامي جوانان ايران را از جمله اهداف جنگ نرم دشمنان برشمرد و گفت: اگر افكار تغيير كند، رفتار هم تغيير خواهد كرد از اين رو دشمن به دنبال تغيير باورهاي جوانان ايران است اما دشمن كور خوانده است.

فرمانده نيروي دريايي افزود: دشمن در صدد است كه در سبك زندگي ايراني، اسلامي ما تغييراتي ايجاد كند، تغيير سبك زندگي اسلامي در حقيقت به معني تغيير ارزش هاي ديني و هويت ديني است كه ما تا پاي جان براي حفظ ارزش هاي خود ايستاده ايم.

سياري مهمترين راهكار مقابله با دشمن را در جنگ نرم داشتن بصيرت دانست و گفت: همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند بصيرت يعني حركت در دنياي غبار آلود كه تغييري در در رفتار ما ايجاد نشود،در حقيقت همان بصيرت ديني كه فانوسي در درياست كه همان مقام ولايت است.

سياري در ادامه بر لزوم توجه به ورزش در نيروي دريايي تاكيد كرد و گفت با توجه به شرايط كاري و حضور در آبهاي دور دست ضروري است كه جوانان آماده و نيرومندي داشته باشيم كه امروز دانشگاه نيروي دريايي در حوزه ورزش جايگاه بسيار خوبي دارد.ك/2

7078/1501/6097