۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳
کد خبر: 81761860
T T
۰ نفر
فرامرز بنيادي جانباز شهركردي به خيل ياران شهيدش پيوست

شهركرد– ايرنا– فرامرز بنيادي از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس به خيل همرزمان شهيدش پيوست.

به گزارش ايرنا، پيكر اين جانباز دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهركرد، استاندار چهارمحال وبختياري، معاون سياسي استانداري، نماينده شهركرد، بن و سامان در مجلس، فرماندار شهركرد و جمع كثيري از مسوولان و مردم استان و شهرستان شهركرد تشييع شد.
استاندار چهارمحال وبختياري در آيين تشييع پيكر اين جانباز دوران دفاع مقدس گفت: شهداء، با نثار خون انقلاب اسلامي ايران را براي هميشه بيمه كردند.
قاسم سليماني دشتكي اظهار داشت: رشادت‌هاي شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران در جنگ تحميلي، اقتدار ايران اسلامي را به دنيا ثابت كرد.
وي تأكيد كرد: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان، جزو برنامه‌هاي اولويت‌دار فرهنگي در چهارمحال و بختياري به شمار مي‌رود.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال و بختياري نيز گفت: حاج فرامرز بنيادي، جانباز 70 درصد جنگ تحميلي، پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشي از مجروحيت، سحرگاه ديروز سه شنبه در شهركرد به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
قدرت الله رئيسي نافچي تصريح كرد: اين جانباز شهيد، از كارمندان بنياد شهيد و امورايثارگران چهارمحال و بختياري بوده است.
فرامرز بنيادي، يكم شهريور 1343 در شهركرد به دنيا آمد و 23 دي 1365، در منطقه عملياتي مهران، از ناحيه چشم و صورت مجروح و جانباز شد.
به گزارش ايرنا، پيكر جانباز شهيد، حاج فرامرز بنيادي، با حضور گسترده گروه‌هاي مختلف مردم و مسوولان، پس از اقامه نماز توسط امام جمعه شهركرد از مقابل امامزادگان حليمه خاتون و حكيمه خاتون (س) شهركرد به سمت ميدان 12 محرم تشييع و براي خاكسپاري، به گلزار شهداي اين شهركرد منتقل شد.
7362/ 6014/