۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۴۱
کد خبر: 81762426
T T
۰ نفر

ترافيك در جاده كرج - چالوس نيمه سنگين است

۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۴۱
کد خبر: 81762426
ترافيك در جاده كرج - چالوس نيمه سنگين است

نوشهر- ايرنا - رييس پليس راه مازندران ، گفت : ترافيك در جاده كندوان مسير كرج به چالوس با توجه به حجم تردد خودروها نيمه سنگين است.

سرهنگ جعفر محمدنژاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا ، افزود: با توجه به روزهاي پايان تعطيلات تابستاني و استقبال چشمگير مسافران تردد خودروها از جاده كرج به چالوس چشمگير بوده و بنابر اين در نقاطي از اين مسير وضعيت ترافيكي نيمه سنگين گزارش شده است.
وي، اظهارداشت : براساس آخرين گزارش هاي دريافتي، هم اكنون در نقاطي از اين مسير از جمله تونل كندوان ، دزدبن ، پل زنگوله و منطقه مرزن آباد چالوس ترافيك نيمه سنگين است.
رييس پليس راه مازندران ، گفت: تاكنون اتفاقي از وقوع سوانح رانندگي دراين مسير ارتباطي گزارش نشده است و تردد خودروها به آساني انجام مي گيرد.
سرهنگ جعفرنژاد در ادامه از اعمال محدوديت هاي ترافيكي در روز جمعه هفته جاري در جاده كرج - چالوس خبرداد و گفت: بر اساس جدول محدوديت هاي ترافيكي ، تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 17 و 30 دقيقه روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از 15 كيلومتري بالاي مرزن آباد (دزدبن) به سمت كرج به صورت يكطرفه خواهد بود.
مركز كنترل ترافيك پليس راه مازندران با خط امين 2182934 به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه هاي اين استان است.
مديركل هواشناسي استان مازندران نيز دقايقي پيش در اطلاعيه هواشناسي از مواج و توفاني شدن درياي خزر در اين مدت خبرداد و به گردشگران و مسافران توصيه كرد در اين روزها از شنا و تردد با قايق هاي كوچك تفريحي در دريا خودداراي كنند.
نوربخش داداشي گفت: به دليل تقويت جريانات سرد و مرطوب شمالي سطح زمين و عبور امواج تراز مياني جو از روي سواحل جنوبي درياي خزر شاهد وقوع متناوب رگبار باران ، رعد وبرق ، وزش باد شديد و كاهش دما در استان خواهيم بود.
وي افزود : با توجه به وضعيت هوا در روزهاي فوق به سبب مه آلود بودن جاده ها و مناطق كوهستاني رانندگان هنگام تردد با احتياط رانندگي كنند.
داداشي اضافه كرد : در اين مدت آبگرفتگي معابر عمومي و سيلابي شدن رودخانه ها و مسيل ها بويژه از روز پنجشنبه تا صبح شنبه هفته آينده پيش بيني مي شود.
هواي امروز مازندران نيمه ابري در بعضي ساعات ابري همراه با رگبار پراكنده و وزش باد پيش بيني شده و بيشينه دماي هواي ساري 30 و كمينه آن 23 درجه سلسيوس گزارش شده كه نسبت به روز گذشته يك درجه خنك تر شده است.
از حدود 160 كيلومتري جاده كرج - چالوس ، حدود 80 كيلومتر در حوزه استحفاظي استان مازندران قراردارد.ك/3
/7078 /1602/6097