۲۴ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳
کد خبر: 81920289
T T
۰ نفر
افراد شاغل درواحد هاي صنفي درزمينه مبارزه با موادمخدرآموزش مي بينند

ياسوج- ايرنا- دبير ستاد مبارزه با مواد مخدر كهگيلويه و بويراحمد گفت: افراد شاغل درواحد هاي صنفي درزمينه مبارزه با موادمخدرآموزش هاي لازم را فرا مي گيرند.

سيد ناصر رضايي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با امضاي تفاهم نامه بين شوراي مبارزه با مواد مخدر،اتاق اصناف، بهزيستي و صنعت معدن و تجارت كهگيلويه وبويراحمد تمامي افراد شاغل در واحدهاي صنفي اين استان آموزش هاي لازم در زمينه اعتياد و مبارزه با آن از ماه آينده به مدت يكسال فرا خواهند گرفت.
وي بيان كرد: برگزاري كارگاه هاي آموزشي و مشاوره اي ويژه كاركنان دولت ، زنان خانواده و حاشيه شهرها از ديگر برنامه هاي دبيرخانه اين ستاد براي مبارزه با مواد مخدر است.
رضايي اظهار كرد:بر اساس اين تفاهم نامه سامانه 123 اورژانس اجتماعي و 1480 صداي مشاور بهزيستي آماده دريافت هرگونه همكاري و كمك به شهروندان و ارائه خدمات به آنان براي كاهش آسيبهاي اجتماعي است.
وي با بيان اينكه انجام كارهاي فرهنگي و اجتماعي كردن مبارزه با مواد مخدر در جلوگيري از بروز آسيب‌هاي اجتماعي مؤثر است، گفت: تمامي افراد آگاه جامعه بايد مردم را نسبت به مصرف مواد مخدر و پيامدهاي مخرب آن آگاه كنند.
دبير ستاد مبارزه با مواد مخدر كهگيلويه و بويراحمد هدف اصلي دشمن ناتوان كردن نيروي جوان كشور از طريق ترويج مصرف مواد مخدر است.
رضايي با بيان اينكه كهگيلويه و بويراحمد يكي از استان‌هاي پاك در زمينه مواد مخدر است، عنوان كرد: فرمانداران شهرستان‌هاي استان تدابيري اتخاذ كنند كه به صورت مرتب از مراكز درمان دارويي و كمپ‌هاي ترك اعتياد بازديد شود تا در درمان بيماران خطا و انحرافي صورت نگيرد.
7529/6162