۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۴۰
کد خبر: 82190226
T T
۰ نفر
استاندار خراسان شمالي سالروز ورود آزادگان را تبريك گفت

بجنورد- ايرنا- محمدرضا صالحي استاندار خراسان شمالي با صدور پيامي 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي را تبرك گفت.

به گزارش ايرنا متن كامل پيام به اين شرح است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
26 مرداد ماه سال 1369، ميهن اسلامي شاهد بازگشت غرورآفرين آزاد مرداني بود كه پس از تحمل سال‏ها شكنجه و دوري از عزيزان خويش، به وطن بازگشتند و به انتظار ميليون‏ها ايراني پايان دادند. در اين روز، شكيبايي مادران، پدران، همسران و فرزندان اين آزادمردان به‏ بار نشست و سال‏هاي نگراني و شوق ديدار به پايان رسيد و وعده الهي تحقق يافت.

بدون ترديد آزادگان دلاور، گنجينه‏ هاي ارزشمندي هستند كه با الهام از مكتب انسان‏ ساز اسلام و سيره ائمه اطهار و با درس ‏گرفتن از زندگي انقلابي و حماسه‏ ساز حضرت زينب(س) كه اسوه صبر و پايداري بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شكوه مقاومت و سرافرازي را بر صحيفه درخشان ايران اسلامي ثبت كنند.

اينجانب 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سر افراز به ميهن اسلامي را به ملت بزرگ ايران، جامعه ايثارگران عزيز كشور و به ويژه قهرمانان صبر و پايداري خراسان شمالي تبريك و تهنيت عرض نموده واميدوارم بتوانيم گوشه اي از مجاهدتها و مقاومتهاي وصف ناپذير اين رسولان انقلاب را كه كليد راه هدايت براي نسل جوان و همه بيداردلان و آزادگان جهانند را ترويج نماييم.
محمد رضا صالحي
استاندار خراسان شمالي
7184/1744