۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۹:۲۶
کد خبر: 82256694
T T
۰ نفر
بازدید روزانه حدود 10 هزار نفر از نمایشگاه كتاب لرستان

خرم آباد - ایرنا - مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: حدود 10 هزار نفر هر روز از نمایشگاه سراسری كتاب استان لرستان بازدید می كنند كه پیش بینی می شود این بازدیدها افزایش یابند.

حجت الاسلام حمیدرضا حنان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به برپایی نمایشگاه در محل مصلی الغدیر شهر خرم آباد و تسهیل دسترسی مردم به این مركز، اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان از اصلی ترین بازدید كنندگان نمایشگاه هستند.
وی با بیان اینكه تاكنون 21 عنوان كتاب در حاشیه نمایشگاه رونمایی شده است، گفت: توزیع بن خرید كتاب به خوبی انجام می شود و مشكلی در راستای تامین بن وجود ندارد.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: با توجه به هماهنگی صورت گرفته قرار است علاقه مندان به كتاب در سایر شهرستان ها، در دهمین نمایشگاه كتاب استان لرستان حضور یابند.
حجت الاسلام حنان اظهار كرد: برگزاری سه نمایشگاه بزرگ كتاب در سه سال گذشته، نقطه قوتی در حوزه فرهنگ استان لرستان در دولت یازدهم به شمار می رود.
وی با بیان اینكه 300 ناشر مطرح كشور در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامی 20 درصد از قیمت بن های خرید كتاب را متقبل شده است و علاوه بر آن ناشران كتاب ها را با تخفیف 10 درصدی عرضه می كنند.
وی تخفیف 30 درصدی فروش در نمایشگاه كتاب لرستان را مطلوب دانست و گفت: برخی دانشگاه ها بن ها را از اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خریداری و به صورت رایگان به دانشجویان اهدا می كنند.
دهمین نمایشگاه بزرگ كتاب لرستان با 220 غرفه از 11 تا 16 مهرماه در محل مصلی الغدیر خرم آباد دایر است.
7269/ 6001
خبرنگار: الهام بابایی** انتشار دهنده: هوشنگ بهرهی