۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳
کد خبر: 82404815
T T
۰ نفر
غلامرضا بهروان براي پنجمين بار به رياست هيات فوتبال مازندران تكيه زد

ساري-ايرنا- غلامرضا بهروان براي پنجمين دوره پياپي با راي اكثريت آراء اعضاي مجمع عمومي به عنوان رئيس هيات فوتبال مازندران شد.

به گزارش خبرنگارايرنا، بهروان كه چهار دوره چهارساله گذشته نيزعنوان رئيس هيات فوتبال مازندران را بر عهده داشت، درانتخابات كه روز جاري باحضور مهدي تاج رئيس فدراسيون فوتبال كشور برگزار شده با 31 از 43 عضو مجمع عمومي براي چهارسال آينده هم به عنوان رئيس اين هيات انتخاب شد.
دراين دوره از انتخابات 5 نفر نامزد شدند كه به جز هادي خلردي كه به نفع بهروان از دور رقابت ها كنار رفت چهار نفر غلامرضا بهروان، جمشيد پازوكي، عادل عاليشان و پرويز خاكي تا پايان در دور رقابت ها حضور داشتند.
رئيس فدراسيون فوتبال كشور گفت كه مازندران قابليت هاي فراواني در رشته فوتبال همانند ساير رشته هاي ورزشي دارد و بايد از اين توانمندي در قالب تيم داري استفاده شود.
مهدي تاج در اين نشست افزود : امروز بازيكنان زيادي از مازندران در رقابت هاي ليگ برتر فوتبال و حتي تيم ملي حضور تاثير گذار دارند و بايد از اين پتانسيل براي تيم داري در رقابت هاي ليگ برتر به كار گرفته شود.
وي اضافه كرد : فدراسيون فوتبال هم در اين حوزه حاضر به همكاري با مازندران براي تيمداري در رقابت هاي ليگ برتر است و شما بايد پا پيش بگذاريد تا فدراسيون هم كمك كار باشد.
مازندران 46 بازيكن در رقابت هاي ليگ برتر دارد و از 13 سال تاكنون از داشتن تيم در ليگ برتر محروم است .
هم اكنون اين استان 2نماينده در رقابت هاي فوتبال دسته يك جام آزادگان دارد كه نساجي قائمشهر با 34 امتياز در رده ششم و خونه به خونه با 32 امتياز در رده هشتم قرار دارد و از اين رقابت هاي 18 تيمي 2تيم به ليگ برتر مي روند.
خبرنگار : حسين فلاحتي ** انتشاردهنده : سيد محسن حسن نيا
6982/1899