۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸
کد خبر: 82416469
T T
۰ نفر

باند سرقت خودرو در ياسوج منهدم شد

۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸
کد خبر: 82416469
باند سرقت خودرو در ياسوج منهدم شد

ياسوج- ايرنا- رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي كهگيلويه و بويراحمد گفت كه يك باند سرقت خودرو در ياسوج منهدم شد.

به گزارش ايرنا سرهنگ خداكرم پاكروان روز يكشنبه افزود: به دنبال وقوع چندين فقره سرقت خودرو در شهر ياسوج و حومه، رسيدگي به موضوع به طور ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي نيروي انتظامي استان كهگيلويه و بويراحمد قرار گرفت.
به گفته وي ماموران پس از 2 ماه انجام كارهاي پليسي و اطلاعاتي، موفق شدند سه عضو اين باند سرقت خودرو كه از سارقان حرفه‌اي و سابقه دار هستند را شناسايي كنند.
رئيس پليس آگاهي نيروي انتظامي كهگيلويه و بويراحمد گفت كه ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي پس از شناسايي دقيق محل رفت و آمد اين افراد، به صورت نامحسوس سارقان را زير نظر قرار داده و موفق شدند در عملياتي غافلگيرانه، آنها را در مخفيگاه خود در يكي از روستاهاي اطراف شهر ياسوج دستگير كنند.
سرهنگ پاكروان افزود: متهمان پس از دستگيري به پليس آگاهي منتقل شدند و در بازجويي‌هاي فني پليس به 9 فقره سرقت انواع خودرو و فروش آنها پس از نمره كردن توسط يكي ديگر از همدستان خود اعتراف كردند.
وي گفت كه اين سه سارق سابقه دار در استانهاي 'فارس'،'خوزستان'، 'چهار محال و بختياري' و 'اصفهان' اقدام به سرقت خودرو مي‌كردند.
به گفته وي در مخفيگاه اين افراد تعدادي خودروي اوراق شده و سالم نيز كشف شد.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي كهگيلويه و بويراحمد گفت كه متهمان پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.
وي از رانندگاني كه قصد جابه جايي مسافر بخصوص در جاده‌هاي برون شهري را دارند خواست فريب پيشنهاد كرايه بالا را نخورند و حتي الامكان از تردد در جاده‌هاي خلوت و در شب بپرهيزند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك با پليس تماس بگيرند.
سرهنگ پاكروان در پايان به شهروندان توصيه كرد كه خودروي‌هاي خود را به وسايل ايمني و دزدگير مجهز كنند و اشيا و وسايل قيمتي خود را روي صندلي خودرو و در معرض ديد عموم قرار ندهند.
خبرنگار: مسعود عليزاده** انتشار دهنده: سيد ولي موسوي نژاد
/6110/1662