۱۴ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۳۶
کد خبر: 82480098
T T
۰ نفر
معاون رئیس جمهوری برای قدرشناسی از مدیر فقید محیط زیست به شیراز سفر كرد

شیراز- ایرنا- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دوشنبه با هدف شركت در آیین وداع مردم، مدیران، دوستداران محیط زیست و كاركنان این سازمان با پیكر مرحوم حمزه ولوی مدیركل فقید محیط زیست استان فارس وارد فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شد.

به گزارش ایرنا، معصومه ابتكار در بدو ورود به شیراز مورد استقبال سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس قرار گرفت.
بنا بر برنامه اعلامی، آیین وداع با مدیركل فقید حفاظت محیط زیست استان فارس در مقابل این اداره كل در شیراز با حضور معاون رئیس جمهوری و استاندار فارس برگزار می شود.
بنا بر اعلام اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، افشانی استاندار فارس در آیین خاكسپاری مرحوم ولوی در شهرستان چرام استان كهگیلویه و بویراحمد شركت می كند.
دكتر حمزه ولوی مدیركل فقید محیط زیست استان فارس روز جمعه یازدهم فروردین در اثر عارضه قلبی درگذشت.
حمزه ولوی اهل استان كهكیلویه و بویراحمد بود و در آخرین روزهای حیات با حمایت از كمپین ملی 'نه به ریختن زباله '، عموم مردم را به حفظ محیط زیست و طبیعت فراخوانده بود.
وی مسئولیت هایی مانند معاونت اداره كل حفاظت محیط زیست بوشهر، معاونت پایش، معاونت محیط طبیعی و معاونت فنی اداره كل محیط زیست فارس را در كارنامه داشت.
استاندار فارس پیش از این در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت این مدیر فقید از وی به عنوان مدیری لایق، كاردان و محققی ارزشمند یاد كرد.
افشانی افزود: دكتر ولوی انسانی مسئولیت شناس و مسئولیت پذیر بود كه برای حفاظت از محیط زیست و پاسداری از حقوق نسلهای حال و آینده تلاش وافری داشت و مبنای عمل وی رعایت قانون بود.
6113/ 2027
خبرنگار: نیكنام خشنودی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی