۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹
کد خبر: 82488316
T T
۰ نفر

اجراي 4 طرح عمران شهري در اردستان

۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹
کد خبر: 82488316
اجراي 4 طرح عمران شهري در اردستان

اردستان، كاشان - ايرنا - شهردار اردستان از اجراي 4 طرح عمران شهري با اعتباري بالغ بر 5 ميليارد و 200 ميليون ريال از محل اعتبارهاي شهرداري خبر داد.

سيد محمد هادي موسوي روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: ساخت دو آب نماي خشك و تر در ورودي جنوب اردستان، نصب ست ورزشي در بلوارهاي دانش آموز، مدرس و مفتح و نصب اسباب بازي در پارك كودك و نوجوان با اعتباري بالغ بر 1 ميليارد و 200 ميليون ريال اجرا شده است.
وي با بيان اين كه جهت تكميل و افزايش روشنايي معبرهاي سطح شهرستان بالغ بر 2 ميليارد ريال هزينه شده است تصريح كرد: طرح روكش آسفالت بلوار شهيد بهشتي نيز در دستور كار اين شهرداري قرار دارد.
شهردار اردستان هم چنين از خريد يك دستگاه كاميون ايسوزو مجهز به دستگاه بتون بر و چوب بر و ديگر تجهيزات كامل آتش نشاني نيز خبر دارد و افزود: با پيگيري نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و مساعدت وزارت كشور، شهرداري اردستان تنها 10 ميليارد و 300 ميليون ريال براي خريد اين خودرو پرداخت كرده است.
موسوي خاطرنشان كرد: 2 دستگاه نيسان آتش نشاني با اعتبار بالغ بر 11ميليارد ريال نيز خريداري شده و در آينده نزديك تحويل آتش نشاني مي شود.
شهردار اردستان گفت: در حال حاضر آتش نشاني اردستان چهار دستگاه خودرو آتش نشاني در اختيار دارد كه با توجه به پراكندگي شهرستان و وجود جاده ترانزيت و محله هاي قديمي هنوز با كمبود انواع خودروهاي آتش نشاني مواجه هستيم.
وي كمبود بالابر آتش نشاني بويژه براي حدود 600 واحد آپارتمان مسكن مهر اردستان را يادآوري و خاطر نشان كرد: در حال حاضر شهرداري اعتباري جهت خريد اين دستگاه در اختيار ندارد.
شهردار اردستان عدم تحقق اعتبارات تملك دارايي و عمل نكردن برخي از اداره ها به تعهدهاي خود در قبال شهرداري را از ديگر مشكل هاي شهرداري اعلام كرد.
مركز شهراردستان در 118 كيلومتري شمال مركز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامري نيا * انتشار: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار شهرستان هاي شمال استان اصفهان در كانال تلگرام ايرنا كاشان:
* لينك هاي جستجو كانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ايميل: kashan@irna.ir