۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۲۱:۴۴
کد خبر: 82656278
T T
۰ نفر

فعاليت 125 هزار ورزشكار ساماندهي شده رشته شنا در كشور

۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۲۱:۴۴
کد خبر: 82656278
فعاليت 125 هزار ورزشكار ساماندهي شده رشته شنا در كشور

ياسوج- ايرنا- رئيس فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو گفت: حدود 125 هزار ورزشكار ساماندهي شده آقا و خانم در سه رشته شنا، شيرجه و واترپلو در كشور فعاليت مي كنند.

به گزارش ايرنا، محسن رضواني سه شنبه در نشست مجمع انتخاباتي هيأت شنا، شيرجه و واترپلوي كهگيلويه و بويراحمد در ياسوج اظهار داشت: تفاهم ‌نامه همكاري بين اين فدراسيون با سازمان بيمه سلامت كشور منعقد شده است.
وي افزود: بر اساس اين تفاهم نامه ورزشكاران شنا، شيرجه و واترپلوي كشور مي‌ توانند با دريافت كارت سلامت از مزاياي مهمي شامل استفاده از استخر، هتل، رستوران و يا فروشگاه برخوردار شوند.
رئيس فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو بيان كرد: ورزشكاران دارنده كارت بيمه سلامت از تخفيف 20 تا 55 درصدي مزاياي آن نيز برخوردار خواهند شد.
رضواني عنوان كرد: توسعه و پيشرفت روزافزون رشته هاي شنا، شيرجه و واترپلو در كشور و كهگيلويه و بويراحمد مستلزم همت و فعاليت بيشتر است.
وي ابراز داشت: مسئولان فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو براي ارتقاي همه جانبه اين سه رشته ورزشي در كهگيلويه و بويراحمد از هيچ تلاش و حمايتي دريغ نخواهند كرد.
رئيس فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو گفت: يك استخر اختصاصي شنا به زودي با كمك اين فدراسيون در كهگيلويه و بويراحمد ايجاد و راه اندازي خواهد شد و با تحقق چنين امر مهمي يك گام مؤثر براي توسعه هر چه بيشتر اين سه رشته ورزشي در استان برداشته مي شود.
رضواني اظهار داشت: كهگيلويه و بويراحمد يكي از بااصالت‌ ترين استان‌ هاي كشور در زمينه رشته هاي شنا و شيرجه بوده اما سابقه ورزش واترپلو در اين استان چندان بالا نيست و در حال توسعه است.
وي توانمندي هاي چشمگير ورزشكاران رشته هاي شنا، شيرجه و واترپلو در كهگيلويه و بويراحمد را يادآور شد و افزود: نمونه بارز آن تيم واترپلوي نفت و گاز گچساران است كه توانسته در سطح ملي بدرخشد.
رئيس فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو بيان كرد: بايد هيأت ‌هاي شنا، شيرجه و واترپلوي كهگيلويه و بويراحمد علاوه بر گچساران در ديگر شهرستان ‌هاي استان نيز فعال شوند.
رضواني عنوان كرد: لازم است استعدادهاي برتر در رشته هاي ورزشي شنا، شيرجه و واترپلو در كهگيلويه و بويراحمد شناسايي و پس از پرورش و شكوفايي مورد استفاده بهينه قرار گيرند.
پژمان بارون زاده در اين نشست با كسب 13 رأي از مجموع 16 رأي مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئيس هيأت شنا، شيرجه و واترپلوي كهگيلويه و بويراحمد انتخاب و ديگر رقيب وي به نام سيد اسلام ‌الدين حسيني نيز تنها سه رأي كسب كرد.
محسن رضواني براي شركت در مجمع انتخاباتي هيأت شنا، شيرجه و واترپلوي كهگيلويه و بويراحمد به ياسوج مركز اين استان سفر كرد.
حدود 50 هزار ورزشكار ساماندهي شده آقا و خانم در رشته هاي مختلف در كهگيلويه و بويراحمد فعاليت مي كنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سيد ولي موسوي نژاد
7535/6110