۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۰۹
کد خبر: 82748098
T T
۰ نفر
امنيت مطلوب در استان اردبيل حاكم است

اردبيل - ايرنا - دادستان عمومي و انقلاب اردبيل گفت: تدابير انديشيده شده از سوي مسوولان عالي قضايي و فرماندهي نيروي انتظامي موجب شده تا امنيت مطلوب در اين استان حاكم شود.

ناصر عتباتي روز پنجشنبه در جلسه كميته راهبردي هماهنگي قضايي و انتظامي استان افزود: از سوي ديگر نيز پرونده هاي مهم كه گاهي در سطح ملي مطرح مي شود به خوبي مديريت شده و به سرانجام مطلوب رسيده كه اين امر نشان از موفقيت دستگاه و نيروي انتظامي استان دارد.
وي اظهار كرد: امروز شاهد هستيم كه اقدامات موثري در بحث برخورد قاطع با اخلاگران نظم و امنيت و آسايش مردم، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با مشروبات الكلي ، مبارزه با فساد و جرايم رايانه اي اتفاق افتاده كه مرهون تلاش شبانه روزي مسوولان در دستگاه قضايي و نيروي انتظامي در استان مي باشد.
وي با تاكيد بر لزوم اجراي برنامه هاي پيشگيري و اقدامات بازدارنده گفت: برگزاري اينگونه جلسات با برطرف كردن مشكلات پيش رو موجب مي شود تا راهكارهاي نويني براي ارائه خدمت بهتر به مردم فراهم شود.
به گزارش ايرنا از روابط عمومي دادگستري اردبيل ، معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان اردبيل نيز در اين جلسه به بررسي مصوبات جلسه گذشته كميته به تشريح و تعريف حقوقي محكومين متواري پرداخت و گفت: يكي از برنامه هاي اصلي معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان دستگيري محكومان متواري مي باشد. او اظهار كرد: در اين خصوص تفاهم نامه با نيروي انتظامي با اين معاونت منعقد شده و دستگاه قضايي در همكاري و هماهنگي با نيروي انتظامي به منظور مقابله با آسيب هاي اجتماعي و پيشگيري از احتمال وقوع جرم از سوي متهمان فراري مصمم به دستگيري محكومان فراري مي باشد.
وي همچنين بر لزوم مبارزه با دانه درشت ها و قاچاقچيان اصلي مواد مخدر، صدور قرار متناسب با جرم ، مبارزه با خرده فروشان تاكيد كرد و گفت: نيروي انتظامي نيز بايد در تنظيم صورتجلسه اوليه و تكميل مراحل اوليه پرونده بيش از پيش دقت كند تا آرا در سريع ترين زمان ممكن صادر شده و مجرمين بلافاصله مجازات شوند.
خبرنگار: گيتي طالبي ** انتشار دهنده:سيفعلي موسي زاده
6018/6016