۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۲
کد خبر: 82759308
T T
۰ نفر
توزيع 700ميليون ريال تجهيزات ورزشي بين مدارس عشايري لرستان

خرم آباد - ايرنا - مديركل آموزش و پرورش لرستان گفت: اقلام و وسايل ورزشي به ارزش 700ميليون ريال بين مدارس عشايري اين استان توزيع شد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، خدانظر دريكوند با اشاره به وجود 482آموزشگاه در منطقه عشايري لرستان بيان كرد: بيش از پنج هزار دانش آموز عشايري در اين مدارس مشغول به تحصيل هستند.
وي به نقش ورزش در سلامت روحي و جسمي دانش آموزان اشاره كرد و افزود: فعاليت‌هاي بدني و ورزش علاوه‌ بر تقويت قواي جسماني كه يك اصل مهم در ارتقاء بهداشت همگاني است ، بر رشد قواي ذهني و رواني دانش‌آموزان تأثير قابل ملاحظه‌اي دارد.
دريكوند اظهار كرد: در همين راستا و به منظور تقويت روحيه نشاط و شادابي در آموزشگاه ها، با تعامل با مؤسسه خيريه آبادسازان مدارس براي كليه آموزشگاه هاي عشايري اقلام و وسايل ورزشي تهيه و جهت استفاده دانش آموزان در اختيار آنان قرار گرفت.
وي ادامه داد: در سال تحصيلي گذشته نيز اين موسسه اقدام به تجهيز مدارس شبانه روزي به ارزش 500 ميليون ريال كرد كه با احتساب وسايل توزيع شده در سال جاري، ميزان مساعدت هاي اين موسسه به مدارس عشايري به يك ميليارد و 200 ميليون ريال رسيده است.
7274/6060
خبرنگار:مريم نريماني**انتشاردهنده:محمد عليدوستي