۲۷ دی ۱۳۹۶، ۲۰:۲۴
کد خبر: 82799537
T T
۰ نفر
دستگیری زورگیر حرفه ای و اغفال كننده زنان در گچساران

گچساران - ایرنا -فرمانده انتظامی گچساران گفت: فردی كه اقدام به اغفال بانوان، زورگیری و سرقت از آنان می‌كرد در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ سید محمد موسوی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پس از دریافت گزارش و مراجعه حضوری چند بانوی جوان مبنی بر اینكه شخصی ناشناس با یك دستگاه خودروی شخصی سواری پراید به عنوان مسافر كش در سطح شهر اقدام به اغفال بانوان، زورگیری و سرقت از آنها كرده است رسیدگی به این موضوع به طور ویژه در دستور كار مأموران پلیس گچساران قرار گرفت.
وی اظهار داشت: پس از بررسی‌های پلیسی مشخص شد این فرد با خودروی سواری پراید سفید به یكی از شهرستان‌های استان فارس متواری شده كه ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی، اكیپی از مأموران كلانتری 11 شهرستان گچساران به شهرستان مورد نظر در استان فارس اعزام شدند.
موسوی عنوان كرد: در یك عملیات غافلگیرانه خودروی موردنظر شناسایی و راننده آن دستگیر و جهت بررسی به شهرستان گچساران انتقال داده شد.
موسوی ابراز داشت: در بازرسی از خودرو تعداد 240 عدد قرص لورازپام، كلونازپام، تعداد پنج دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه 15 عدد مموری و تعداد 6 عدد سیم‌كارت و 2 عدد كلاه گیس و مقداری مواد خوراكی آلوده به مواد بیهوشی و مبلغ 15 میلیون ریال چك پول كشف و ضبط شد.
وی بیان كرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به 6 فقره سرقت و زور گیری و اغفال زنان در شهر گچساران و شهرهای بهبهان و آغاجاری در استان خوزستان اعتراف كرد.
موسوی گفت: متهم پس از تشكیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پاركینگ منتقل شد.
236 نفر سارق از مهر 1395 تا مهر ماه سال جاری در گچساران دستگیر شده‌اند.
دستگیری سارقان جواهرفروشی شهر دوگنبدان از مهم‌ترین دستگیری‌هایی بود كه امسال رخ داد.
گچساران با 124 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی استان كهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110