۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۵
کد خبر: 83023519
T T
۰ نفر
تيم اميد آذربايجان‌غربي به نيمه نهايي واليبال كشور صعود كرد

اروميه- ايرنا- دبير هيات واليبال آذربايجان غربي گفت: تيم واليبال اميد استان با پيروزي در آخرين ديدار مرحله گروهي رقابت هاي قهرماني كشور به جمع چهار تيم برتر راه يافت.

غلامحسين كردستانچي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: واليباليست هاي اميد استان در دربي آذربايجان با برتري سه بر 2 برابر آذربايجان شرقي به مرحله نيمه نهايي راه يافتند.
وي بيان كرد: تيم اميد آذربايجان غربي بدون حضور ملي پوشان عازم اين مسابقات شده است و امروز در صورت پيروزي مقابل تيم مازندران به ديدار فينال راه پيدا مي كند.
وي ادامه داد: تيم البرز در ديگر ديدارهاي اين گروه سه بر يك اصفهان را شكست داد، گيلان نيز با همين نتيجه مازندران را از پيش رو برداشت و گلستان در سه ست پياپي توابع تهران را مغلوب كرد.
دبير هيات واليبال آذربايجان غربي گفت: تيم واليبال اين استان با كسب 2 پيروزي مقابل تيم هاي خراسان رضوي و آذربايجان شرقي و 2 شكست در برابر توابع تهران و گلستان جواز حضور در جمع چهار تيم را كسب كرد.
كردستانچي اضافه كرد: «رضا زرندي» از شهرستان مياندوآب هدايت تيم اميد آذربايجان غربي را در اين دوره از رقابت ها بر عهده دارد.
به گزارش ايرنا مرداد ماه امسال تيم واليبال جوانان استان با قبول سه شكست و يك پيروزي از راهيابي به مرحله دوم مسابقات قهرماني كشور بازماند.
امسال تيم واليبال دختران نوجوان آذربايجان غربي نيز در ديدار فينال با كسب پيروزي مقابل چهار محال و بختياري بر سكوي نخست مسابقات قهرماني كشور جاي گرفت.
تيم واليبال نوجوانان پسر آذربايجان غربي نيز طي سال هاي 1394 و 1395 عنوان قهرماني ايران را كسب كرده بود.
7156/7129/2093