۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۶
کد خبر: 83057473
T T
۰ نفر

فرماندار و سرپرست سه شهر مازندران معرفي شدند

۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۶
کد خبر: 83057473
فرماندار و سرپرست سه شهر مازندران معرفي شدند

ساري - ايرنا - با حكم وزير كشور و با حضور معاون سياسي اجتماعي و امنيتي استاندار مازندران، فرماندار و سرپرستان سه شهرستان مياندرود، بابلسر و جويبار معارفه و از امروز فعاليت خود را آغاز كردند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ايرنا، معارفه فرماندار جديد مياندرود و سرپرستان شهرستان هاي بابلسر و جويبار طي مراسمي جداگانه در هر يك از اين شهرستان ها امروز با حضور احمد حسين زادگان معاون استاندار مازندران انجام شد.
براي شهرستان مياندرود، با حكم وزير كشور علي غلاميان به عنوان فرماندار منصوب شد و از زحمات محمدرضا غلامي سرپرست فرمانداري مياندرود قدرداني شد.
گفتني است كه محمد رضا غلامي پس از اعلام بازنشستگي ارسطو قادري فرماندار پيشين شهرستان مياندرود براي كمتر از سه ماه به عنوان سرپرست فرمانداري اين شهرستان منصوب شده بود.
علي غلاميان نيز پيش از اين به مدت چهار سال معاون فرماندار فريدونكنار بود.
علاوه بر اين امروز با حضور معاون استاندار مازندران سرپرست فرمانداري هاي بابلسر و جويبار معرفي و منصوب شدند.
اسماعيل حسن زاده طي مراسمي به عنوان سرپرست فرمانداري شهرستان بابلسر منصوب و معرفي شد و از سيد علي اسد فرماندار پيشين اين شهرستان تقدير شد كه پيش از فرمانداري بابلسر سرپرستي فرمانداري بابلسر و مديركلي راه و شهرسازي مازندران را در كارنامه خود دارد.
اسماعيل حسن زاده نيز پيش از تصدي فرمانداري بابلسر، براي چندين سال سمت معاون فرمانداري شهرستان ساري را بر عهده داشت.
علاوه بر اين سيد علي اسد به عنوان سرپرست فرمانداري شهرستان جويبار منصوب شد و از تلاش هاي رجبعلي وهابي در زمان مسئوليتش قدرداني شد.
7335/1899