۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۰۴
کد خبر: 83095327
T T
۰ نفر

ايثارگري در برابر دشمنان رمز بزرگي شهدا است

۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۰۴
کد خبر: 83095327
ايثارگري در برابر دشمنان رمز بزرگي شهدا است

سنندج - ايرنا - مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران كردستان با اشاره به نقش بارز شهدا و ايثارگران در امينت و آسايش حاكم بر جامعه گفت: ايثارگري در برابر دشمنان رمز بزرگيِ و ماندگاري شهدا است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، رضا نجفي روز يكشنبه در ديدار با خانواده چهار شهيد اين استان در قالب طرح سپاس اظهار داشت: نص صريح قرآن كريم است كه شهيدان زنده اند و بالاترين مقام را نزد خداوند داشته و از درگاه احديت روزي مي خورند.
وي با بيان اينكه اين مقام و منزلت بخاطر ايثارگري شهدا در برابر دشمنان و دفاع از دين خداوند است، افزود: شهدا و ايثارگران ما براي دفاع از آب و خاك اين كشور بزرگترين سرمايه خود كه همان جان است را تقديم كردند.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران كردستان ايثارگري در برابر ترفندها و توطئه هاي دشمنان را رمز بزرگي شهدا اعلام كرد و يادآور شد: امروز شهدا چلچراغي نوراني و نشانه اي براي هدايت جامعه به سمت بزرگي هستند.
وي با تاكيد بر ضرورت ادامه راه شهدا از سوي اقشار مختلف جامعه تاكيد كرد: ايستادگي در برابر دشمنان، آنان را با شكست و ذلت مواجه خواهد كرد و اين وعده الهي است.
نجفي با اشاره به رسالت بنياد شهيد و امور ايثارگران ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است، گفت: فرهنگ ايثار و شهادت با امنيت و آسايش امروز ما گره خورده بنابراين تلاش براي ترويج اين فرهنگ يك ضرورت انكارناپذير است.
وي يكي ديگر از رسالت هاي اصلي بنياد شهيد را رسيدگي به مشكلات و خواسته هاي خانواده هاي معزز شهدا، ايثارگران و جانبازان دانست و اضافه كرد: همه در قبال خانواده ايثارگران و خدمت به آنان مسئول هستيم و بايد دين خود را به شهدا و ايثارگران ادا كنيم.
استان كردستان پنج هزار و 400 شهيد، 9 هزار و 500 جانباز و 840 آزاده سرافزار تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
7348/9102