۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۵
کد خبر: 83118662
T T
۰ نفر
مسابقات مويتاي استعدادهاي برتر ورزشي پسران در زنجان آغاز شد

زنجان - ايرنا - پيكارهاي مويتاي پسران از سري مسابقات المپياد استعدادهاي برتر ورزش كشور از روز شنبه / دهم آذر/ در زنجان آغاز شد.

رئيس هيات ورزش هاي رزمي استان زنجان، گفت: اين رقابتها تا 13 آذر جاري در سالن 6 هزار نفري امام خميني (ره) مجموعه ورزشي انقلاب زنجان برگزار مي شود.
علي بيگدلي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين رقابت ها در رده سني 14 و 15 سال برگزار مي شود و قريب 190 رزمي كار از استان هاي مختلف به مصاف يكديگر مي روند.
وي با بيان اينكه رزمي كاران استان هاي يزد و سمنان در اين پيكارها حضور ندارند، افزود: مسابقات در 10 وزن مختلف و در 2 نوبت صبح و بعدازظهر در 2 رينگ و با هدف شناسايي نخبگان اين رشته ورزشي برگزار مي شود و 34 داور آن را قضاوت مي كنند.
بيگدلي، تعداد عوامل فني اين رقابت ها را 15 نفر اعلام كرد و ادامه داد: هر تيم با 10 ورزشكار، يك مربي، يك كمك داور و يك سرپرست در اين پيكارها حضور دارند و استان زنجان با هشت ورزشكار حاضر شده است.
به گزارش ايرنا، پيكارهاي مويتاي دختران از سري مسابقات المپياد استعدادهاي برتر ورزش كشور نيز از روز پنجشنبه / اول آذر/ به مدت سه روز در سالن ورزش دانشگاه آزاد شهرستان ابهر از توابع استان زنجان برگزار شد.
در اين رقابت ها كه در 2 رده سني 14 و 15 سال و هشت وزن مختلف برگزار شد قريب 120 رزمي كار از 22 استان مختلف به مصاف يكديگر رفتند.
6084/6085