به گزارش شامگاه چهارشنبه ايرنا و به نقل از روابط عمومي استانداري قزوين، معصومه مراديان به همراه مديركل دفتر فني استانداري با حضور در مركز سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت (سامد) قزوين، تاكيد كرد: سامد، چشم بيناي نظارت بر عملكرد و فعاليت دستگاههاي اجرايي در رسيدگي به مطالبات مردم است.
وي، هدف سامانه الكترونيكي ارتباط مردم با دولت (سامد) را پيگيري مطالبات مردم دانست و يادآور شد: توجه و پيگيري درخواستها، شكايتها، پيشنهادها و انتقادهاي هم استانيها از طريق تلفن 111 از اهداف مهم راهاندازي سامد است.
مراديان در ادامه با اشاره به اينكه اين سامانه به منظور پاسخگويي سريع تر به مشكلات مردم راهاندازي شده، اضافه كرد: همه مسئولان خدمتگزار مردم هستند و بايد جوابگوي مطالبات مردم در ابعاد گوناگون باشند.
اين مسئول با بيان اينكه سامانه سامد باعث كاهش مراجعه حضوري مردم به ادارات و تسريع در رسيدگي به در خواستهاي آنان مي شود، تصريح كرد: بايد به مردم اين اعتماد داده شود كه از طريق اين سامانه ميتوانند مشكلات خود را مطرح، پيگيري و حل كنند.
مراديان به نقش مهم سامد در نظارت بر عملكرد مسئولان تاكيد داشت و افزود: سامد، چشم بيناي نظارت بر عملكرد و فعاليتهاي دستگاههاي اجرايي در رسيدگي به مطالبات مردم است.
8054
قزوين - ايرنا مديركل دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري قزوين گفت: درخواست و مطالبات به حق مردم از طريق سامانه 111 سامد بايد با تعامل و همكاري دستگاه هاي اجرايي مورد رسيدگي و پاسخگويي قرار بگيرد و هيچ درخواستي نبايد بدون پاسخ باشد.