۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷
کد خبر: 83195036
T T
۰ نفر

راه اندازی مركز هتلداری 40 فرصت شغلی ایجاد می كند

۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷
کد خبر: 83195036
راه اندازی مركز هتلداری 40 فرصت شغلی ایجاد می كند

همدان- ایرنا- مدیركل آموزش فنی و حرفه ای همدان گفت: راه اندازی مركز هتلداری مریانج در حوزه آموزش برای 40 تن فرصت شغلی ایجاد می كند.

وهب مختاران روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان كرد: مركز هتلداری اداره كل آموزش فنی و حرفه ای همدان دارای كلاس هایی برای برگزاری دوره های آموزشی، 11 سوئیت اقامتی، سونا، جكوزی، كافی شاپ و تالار پذیرایی است.
وی اضافه كرد: كار اجرایی و ساختمانی مركز هتلداری به اتمام رسیده و هم اینك پیگیر تجهیز این مركز هستیم هر چند تجهیز آن زمان بر و نیازمند منابع مالی زیادی است.
مدیركل آموزش فنی و حرفه ای همدان با بیان اینكه این طرح به بخش خصوصی واگذار می شود بیان كرد: 2 نوبت در روزنامه های كثیرالانتشار به منظور تعیین بهره بردار مركز هتلداری به مزایده گذاشته شد اما استقبال نشده است.
مختاران افزود: بالا بودن مبالغ تعیین شده توسط كارشناسان رسمی دادگستری عامل كاهش استقبال عنوان شده بنابراین مقرر شد قیمت كمتر و معقول تر شود.
وی اضافه كرد: در صورت مشخص شدن بهره بردار، هزینه بخشی از تجهیزات توسط وی و بخش دیگر نیز با پیگیری فنی و حرفه ای از منابع وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعی تامین می شود.
به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی ساخت مركز هتلداری از اوایل دهه 90 در زمینی به زیر بنای چهار هزار و 500 متر مربع در سه طبقه در شهر مریانج آغاز شد.
متقاضیان فراگیری هتلداری علاوه بر حضور در دوره های تئوری به صورت عملی با شیوه هتلداری در این مركز آشنا می شوند.
7526/2087