۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۵۸
کد خبر: 83299739
T T
۰ نفر

پروژه 412 واحدي مسكن مهر كنگاور افتتاح شد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۵۸
کد خبر: 83299739
پروژه 412 واحدي مسكن مهر كنگاور افتتاح شد

كرمانشاه- ايرنا- پروژه 412 واحدي مسكن مهر مهرآوران (غم تسلي) كنگاور روز چهارشنبه از طريق ويدئو كنفرانس توسط رييس جمهوري و با حضور محمد اسلامي وزير مسكن و شهرسازي به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا، فرماندار كنگاور در آيين افتتاح مسكن مهر 412 واحدي كنگاور اظهار داشت: پروژه بازآفريني شهرك حاشيه نشين غم تسلي كنگاور در قالب 22 بلوك مسكوني با سطح زيربناي 35 هزار متر مربع در سال 1388 آغاز شد كه عمليات اجرايي آن با اعتبار بيش از 150 ميليارد ريال به سرانجام رسيد و در سفر امروز رييس جمهوري افتتاح شد.
خيراله خزايي افزود: سهمم آورده اين پروژه به مبلغ 20 ميليارد ريال از محل اعتبارات سازمان ملي زمين و مسكن پرداخت شده و مابقي هزينه ساخت نيز از محل تسهيلات ارزان قيمت مسكن مهر تامين شده است.
او ادامه داد: متقاضيان بدون پرداخت هرگونه وجهي واحدهاي خود را تحويل گرفتد و صرفا اقساط تسهيلات بانكي را پرداخت خواهند كرد.
مسكن مهر غم تسلي بعد از سالها كه مراحل ساخت آن به كندي پيش رفت، با اهتمام ويژه دولت تدبير و اميد و فرماندار پرتلاش كنگاور عمليات ساخت آن به پايان رسيد و به متقاضيان تحويل داده شد.
محله غم تسلي كنگاور داراي بافت بسيار فرسوده و سخت گذر با شيب زياد بود كه به علت آسيب پذيري بالا در صورت بروز حوادث غيرمترقبه، متحمل خسارات مالي و جاني سنگيني بود.
دكتر روحاني در اين ارتباط ويدئو كنفرانسي، همچنين دستور آغاز عمليات اجرايي احداث جاده چهار خطه نهاوند به كنگاور را صادر كرد.
شهرستان كنگاور با جمعيتي افزون بر 76 هزار نفر در 94 كيلومتري شرق كرمانشاه واقع شده و دروازه ورودي اين استان غربي است.
8066/7447