۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۳۱
کد خبر: 83341184
T T
۰ نفر
امام خمینی (ره) با صلابت در مقابل استکبار ایستاد و مبارزه کرد

یزد - ایرنا - دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ابرکوه، بابیان اینکه اهداف امام خمینی (ره)، الهی بود، اظهار کرد:حضرت امام (ره) تا پایان عمر با صلابت و با قدرت تمام در مقابل دشمن و استکبار ایستاد و مبارزه کرد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا صدری روز سه‌شنبه به مناسبت ۱۴ خرداد، در آئین سی‌امین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: امام (ره) در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ذره‌ای کوتاه نیامد.


وی با تأکید بر اینکه امام امت در ابعاد مختلف، شخصیت فوق العاده و بارزی برای جهان اسلام بود، اظهار داشت: آن حضرت در مقابل فتنه گران، استکبار جهانی و دشمن تا دندان مسلح به خصوص در دوران هشت دفاع مقدس محکم ایستاد.


صدری با بیان اینکه امام خمینی (ره) با همراهی مردم برای خدا، دین اسلام و برپایی حکومت اسلامی قیام کرد و پیروز شد، ادامه داد: امروز هم این انقلاب با همان صلابت با رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای ادامه دارد و برای جهان اسلام الگو شد و خصوصیات امام خمینی (ره) را می‌توان در خصوصیات حضرت علی (ع) جستو جو کرد.


صدری بیان کرد: امام (ره) به‌رغم اینکه در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب مقتدرانه می‌ایستاد، اما در مقابل ضعفا مهربان و خاضع بود.


دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات ابرکوه با اشاره به سال رونق تولید، بیان کرد: دشمن با جنگ اقتصادی برای مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمده است و لذا مسئولان باید اولویت را به مسائل اقتصادی بدهند و با تقویت بخش اقتصادی، توطئه‌های دشمن را نیز مثل دیگر فتنه‌ها نقش بر آب کنند.


این مسئول عتبات شهرستان ابرکوه خاطرنشان کرد: دشمنان و استکبار جهانی در صدر آنها آمریکا به خاطر حضور ملت در صحنه‌های انقلاب اسلامی، صلابت رهبری، اقتدار نظام، اقتدار قوای نظامی و انتظامی می‌ترسد و وحشت دارد.


وی تصریح کرد: ملت شجاع ایران با اقتدار و با پیروی از مقام معظم رهبری تمامی توطئه‌های دشمنان و استکبار را یکی پس از دیگری نقش بر آب کرده است.


در این آئین که در مسجد جامع ابرکوه برگزار شد، فرماندار، فرماندهان و کارکنان نیروهای نظامی، انتظامی، طبقات مختلف مردم و مسئولان و خانواده‌های معظم شهدای منطقه حضور داشتند.


در حاشیه این مراسم پایگاه پویش فشارخون شبکه بهداشت و درمان ابرکوه نسبت به سنجش فشارخون عزاداران اقدام کرد.


مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.


۷۵۴۰/‏‬ ۲۰۴۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha