بازدید اعضای فراکسیون نفت مجلس از پالایشگاه نفت بندرعباس

بندرعباس-ایرنا- جمعی از اعضای فراکسیون نفت و نیرو مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه از شرکت پالایش نفت بندرعباس بازدید کردند.

علی کاظمی باباحیدری، رییس فراکسیون نفت و نیرو، اسدالله قره‌خانی نائب رییس دوم نفت و نیرو، امیری نائب رییس فراکسیون نفت و انرژی، علی ابراهیمی، عضو کمیسیون و محمد خدابخشی سخنگوی نفت و نیرو تعدادی از نمایندگان حوزه نفت و نیرو هستند که از نزدیک از طرح ها و بخش های مختلف پالایشگاه نفت بندرعباس بازدید کردند.
بازدید از واحدهای عملیاتی به ویژه طرح افزایش ظرفیت بنزین و نفت و گاز که بهمن ماه سال ۹۷ با حضور رییس جمهوری در پالایش نفت بندرعباس به بهره برداری رسید، از جمله بخش هایی است که مورد بازدید این اعضا قرار گرفت.
در مجموع ۲۲ نماینده از کمیسیون های انرژی، نفت و نیرو در این بازدید حضور دارند، گرمای هوای بندرعباس آنقدر زیاد است که نمایندگان از داخل خودرو با نحوه فعالیت های این مجموعه عظیم آشنا شدند.
بازدید از طرح های مختلف پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و بخش های نفتی در جزیره قشم از دیگر برنامه های امروز این نمایندگان است.

شرکت پالایش نفت بندرعباس با ظرفیت پالایش روزانه ۳۵۰ هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی سومین پالایشگاه نفت کشور به لحاظ ظرفیت پالایشی است که ۱۸ درصد انرژی و فرآورده های نفتی کشور از جمله بنزین، گاز مایع، نفت گاز، نفت سفید و محصولاتی مانند سوخت جت، نفتای سنگین صادراتی، نفت کوره و گوگرد را تولید می کند.

۹۸۸۷ / ‏۶۰۴۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha