۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 83465150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر بهداشت و درمان بخش دندانپزشکی بیمارستان آرادان را افتتاح کرد

سمنان- ایرنا- بخش دندانپزشکی بیمارستان شهرستان آرادان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روز پنجشنبه در سفر یکروزه به استان سمنان افتتاح شد.

سعید نمکی در سفر یک روزه به استان سمنان، بخش دندانپزشکی بیمارستان شهرستان آرادان را با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.
نوع کاربری این بخش درمانی است و اعتبار ساخت آن چهار میلیارد ریال بود و اعتبار تامین تجهیزات این بخش نیز ۱۶ میلیارد ریال اعلام شد.

همزمان با سفر امروز نمکی به استان سمنان ۴۰ طرح بهداشتی درمانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان از ۱۱۰ به ۱۶۰ تخت خواب، بهره برداری از اتاق‌های عمل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) با کاربری درمانی و زیربنا ۷۰۰ متر مربع با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال، بهره‌برداری از بخش ویژه این بیمارستان با کاربری درمانی و زیربنا ۴۵۰ متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال و بهره‌برداری از بخش ویژه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان با کاربری درمانی و زیربنا ۴۵۰ متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی است که با حضور نمکی انجام می‌گیرد.

شهرستان آرادان با حدود ۱۴ هزار نفر جمعیت در غرب استان سمنان قرار دارد و از شمال به فیروزکوه، از غرب به گرمسار، از شرق به سرخه و از جنوب به اردستان اصفهان منتهی می‌شود.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

اخبار مرتبط