۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 2784
کد خبر: 83503964
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجهیز پلیس فتا به تکنولوژی روز در خروجی ماموریت‌ها موثر است

زنجان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تجهیز پلیس فتا به دانش، فناوری و تکنولوژی‌های روز در حوزه سایبری، تاثیر بسیار مهمی در خروجی ماموریت‌های این دستگاه دارد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز شنبه در حاشیه بازدید سرزده از پلیس فتای زنجان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان زنجان از جمله پلیس‌های موفق در تمام بخش‌ها به‌خصوص در کشفیات استانی و ملی در سطح کشور است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل مضاعف بین مجموعه دستگاه قضایی و انتظامی در اجرای قوانین و مقررات بسیار ارزشمند خواهد بود.

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: اقتدار دستگاه قضایی و انتظامی در برخورد با مرتکبان جرایم و افراد هنجارشکن با اجرای قوانین و مقررات، ضامن ایجاد امنیت، آرامش و آسایش در جامعه است.

وی تاکید کرد: توجه به برخورد با متخلفان در چارچوب قوانین و مقررات باید بیش از پیش مورد اهتمام قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان و دادستان زنجان نیز رئیس کل دادگستری را در بازدید از بخش‌های مختلف پلیس فتا، همراهی کردند.

پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) یا پلیس سایبری (جنگ مجازی)، یک واحد تخصصی در نیروی انتظامی است که وظیفه جلوگیری و مبارزه با کلاهبرداری اینترنتی و سایر جرایم و سوءاخلاقی‌های سازمان‌یافته رایانه‌ای و تجاوز به حریم خصوصی افراد را بر عهده دارد.

از ۱۳ تا ۱۹ مهر، به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

۹۵۵۶/۶۰۸۵

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha