۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83553727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس فدراسیون: فضای روبه رشد در اسکی کشور حاکم است

همدان- ایرنا- رئیس فدراسیون اسکی کشور گفت: فضای آرام و روبه رشد در اسکی کشور حاکم است و هیچ مشکل مالی و تجهیزاتی نداریم

سیدعبدی افتخاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در سمینار هیات های اسکی استان های کشور در همدان اظهار داشت: چهار سال قبل وضعیت به گونه ای بود که خانواده ها به دلیل مشکلات موجود در اسکی مقابل وزارت ورزش جمع می شدند، فقط حدود سه استان اسکی داشتند، مجامع هیات های استانی برگزار نشد و در کنار برگزاری حداقلی مسابقات، تنها تعداد معدودی ورزشکار در قالب تیم ملی فعالیت داشتند.

وی بیان کرد: در بدو حضورم در راس فدراسیون از بودجه ۷۰۰ میلیون تومانی تنها ۳۰۰ میلیون تومان باقی مانده بود و وارد فدارسیونی شدم که با ۲ میلیارد تومان بدهی وارد سال ۹۵ شد.

افتخاری خاطرنشان کرد: در این وضعیت چندین تورنمنت مهم ملی و بین المللی را در پیش داشتیم و با شرایط سختی مواجه شدیم که با تلاش مجموعه فدراسیون برطرف شد.

وی اضافه کرد: در سه سال اخیر اسکی کشور مسیر با آرامش را طی کرده و به خوبی تمامی برنامه ها را به اجرا گذاشتیم و مهمترین اقدام نیز تسویه بدهی ها بود.

رئیس فدراسیون اسکی کشور بیان کرد: حتی اعتبار مالی جذب شده از سوی فدراسیون جهانی را از ۳۰ هزار فرانک به ۲۰۰ هزار فرانک افزایش دادیم و این مهم با فعالیت گسترده در سطح کشور اعم از استعدادیابی، دوره های آموزشی، مسابقات استانی و کشوری تحقق یافت.

وی اظهار داشت: سامانه ای شدن دوره های آموزشی و حضور مداوم مربیان فدراسیون جهانی جهت آموزش و تمرین در کشور جزو دستاوردهای مهم بود ضمن اینکه تمامی اعزام های بین المللی و جشنواره ها به نحو احسن انجام شد.

افتخاری حضور در راس فدراسیون اسکی را معادل سه سال مدیریت ورزشی در سطح استان ها دانست و گفت: در این مدت علاوه بر اینکه توانستیم مشکلات ورزشکاران را حل کنیم، بهترین تجهیزات اسکی را در اختیار ملی پوشان قرار دادیم.

وی افزود: همچنین نگاه ویژه به استعدادهای استانی داشتیم و طرح استعدادیابی را نیز با جدیت دنبال کردیم.

وی فضای موجود اسکی کشور را آرام دانست و گفت: حالا شاید یکی دو اسکی باز ناراحت باشند و انتظار دارند ترکیب تیم اعزامی به المپیک را تغییر دهیم که امکانش وجود ندارد.

رئیس فدراسیون اسکی کشور با تاکید بر اینکه متولیان اسکی به ویژه استان های تهران و البرز باید صادقانه پیرامون عملکرد فدراسیون نظر بدهند و تکیلف خود را روشن کنند، افزود: باید اعلام کنید که یا به عملکرد فدراسیون اعتماد دارید که موفق بوده و یا اگر غیر از این است، اطلاع دهیم.

وی کم کاری در هر حوزه اسکی کشور را ظلم دانست و گفت: همه یک تیم هستیم و باید بیش از توان تلاش کنیم.

 سمینار هیات های اسکی استان های کشور به مدت ۲ روز به میزبانی هتل کتیبه همدان در جریان است.

بررسی برنامه های عملیاتی استعدادیابی، ارایه گزارش از سوی اسکی استان ها و ارزیابی آخرین وضعیت پیست اسکی شهرستان ها در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha