عاملی و طهرانچی درگذشت خواهر ولایتی را تسلیت گفتند

تهران- ایرنا- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پیام‌های جداگانه درگذشت خواهر علی اکبر ولایتی را تسلیت گفتند.

به گزارش روز یکشنبه مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پیام تسلیت سعیدرضا عاملی به ولایتی آمده است: مصیبت درگذشت خواهر مکرمه‌تان موجب تأسف و تألم شد. آن مرحومه که در خانواده‌ای متدین و سرشار از محبت به اهل بیت پرورش یافته بود، اکنون نیز در جوار رحمت الهی و ذیل عنایات اهل بیت خواهد بود.
وی در این پیام مصیبت وارده را رییس هیات امنای دانشگاه آزاد تسلیت گفت و برای آن مرحومه رحمت و مغفرت و برای بازماندگان اجر و صبر از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

به گزارش ایرنا، حاجیه خانم ولایتی خواهر علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته درگذشت.

ولایتی عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی است.

پیام تسلیت رییس دانشگاه آزاد به ولایتی
محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد نیز در پیامی درگذشت خواهر ولایتی را تسلیت گفت و تاکید کرد مصیبت درگذشت خواهر گرامیتان موجب تأسف و تألم شد.

وی این ضایعه را به خانواده آن مرحومه و بستگان عزادار وی تسلیت گفت و از خداوند رحمان و غفار برای آن فقیده سعیده، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جزیل و سلامتی مسالت کرد.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha