۸ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 896
کد خبر: 83612642
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

سه نفر از مصدومان انفجار گاز در آمل فوت کردند

ساری - ایرنا - رییس بیمارستان سوختگی شهید زارع ساری گفت: سه نفر از مصدومان حادثه انفجار گاز و آتش سوزی شب گذشته در روستای بوران آمل برغم تلاش پرسنل این مرکز، بدلیل شدید بودن سوختگی جان خود را از دست دادند.

شب گذشته، آتش سوزی ناشی از نشت گاز در یک منزل مسکونی در روستای بوران از توابع شهرستان آمل رخ داد که آمبولانس های پایگاه های اورژانس آمل یک، ۲، سه و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بنا به اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران ۱۳ نفر در این حادثه دچار سوختگی شدند که از این تعداد یک نفر به صورت سرپایی مداوا شد و مابقی به بیمارستان سوختگی شهید زارع ساری منتقل شدند.

همچنین اورژانس مازندران سن این مصدومان را ۴۷ تا ۶۰ سال اعلام کرد.

دکتر عبدالرضا جعفری راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از وقوع این حادثه آتش سوزی در روستای بوران آمل، ۱۲ مصدوم به بیمارستان شهید زارع منتقل شدند و اقدامات درمانی برای آنها انجام شد .

وی ادامه داد : اکثر این مصدومان با سوختگی بسیار شدید به این بیمارستان منتقل شدند و برغم تلاش های تیم درمانی سه نفر از این افراد فوت کردند.

به گفته رییس بیمارستان شهید زارع ساری این سه نفرا سوختگی پوستی ۱۰۰ و بیش از ۹۰ درصد و نیز سوختگی استنشاقی داشتند یعنی براثر هوای داغ و مواد سمی موجود در هوا دستگاه تنفسی آنها نیز از بین رفته بود.

جعفری راد  در خصوص وضعیت دیگر مصدومان این حادثه نیز گفت: بجز دو مصدوم که سوختگی کمتری دارند مابقی آنها دچار سوختگی ۶۰ درصد و ۸۰ درصد به بالا هستند که احتمال زنده ماندن آنها نیز اندک است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha