فن‌بازار ملی ایران و شبکه تبادل فناوری تفاهم‌نامه همکاری تجاری‌سازی امضا کردند

تهران- ایرنا- تفاهم‌نامه‌ای با هدف مشارکت و همکاری در تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه با حفظ دارایی‌های مادی و معنوی امروز سه‌شنبه بین فن بازار ملی ایران و شبکه تبادل فناوری امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری امروز سه شنبه در حاشیه نخستین روز از برگزاری هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد مدیریتی حوزه نانو بین میلاد صدرخانلو سرپرست مرکز توسعه و تجارت فناوری (فن بازار ملی ایران) و  علی‌اصغر نجیمی کرهرودی و احمد طالبیان نمایندگان شبکه تبادل فناوری منعقد شد.

همکاری طرفین در خصوص بهره‌برداری از آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و رویدادهای تجارت فناوری، مشارکت در برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارگزاران و مشاوران تجارت فناوری، فناوران و متقاضیان صنعتی، تسهیل بهره‌مندی طرفین در استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی در حوزه تجارت فناوری و همکاری مشترک در طراحی و اعطای جایزه ملی تبادل فناوری به اشخاص واجد شرایط از جمله موضوع‌های این تفاهم‌نامه است.

در این تفاهم‌نامه که به مدت دو سال منعقد شده است، شبکه و فن‌بازار متعهد شده‌اند در تدوین و بهره­‌برداری از آیین‌نامه‌های کارگزاری و آیین‌نامه‌های حمایت از فرآیندهای تجارت فناوری مشارکت و همکاری کنند، همچنین  نسبت به اطلاع‌رسانی رویدادهای "شناسایی تقاضا" و همچنین رویدادهای "ارائه نیازهای فناورانه" و "معرفی توانمندی‌های فناورانه" با یکدیگر مشارکت و همکاری کنند.

در این تفاهم‌نامه شبکه تبادل فناوری و فن‌بازار ملی ایران متعهد شدند دسترسی یکدیگر به حمایت‌های جذب شده از سایر نهادها، سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی در حوزه تجارت فناوری را تسهیل کنند.

هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو با عنوان «صعود به سبک فاتحان اورست» در روزهای ۱۰ و ۱۱ دی ماه  در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha