سایه سنگین کرونا بر شورای مبارزه با موادمخدر مازندران

ساری - ایرنا - نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران امروز یکشنبه زیر سایه سنگین ویروس کرونا برگزار شد و بدون هیچ گزارش و مصوبه‌ای به کار خود پایان داد.

یازدهمین جلسته شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در حالی در استانداری مازندران برگزار شد که به دلیل اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا تنها خروجی آن تجلیل از علی‌اصغر میرزایی دبیر پیشین این شورای معارفه احمد مظفری به عنوان دبیر جدید بود.

البته سایه ویروس کرونا نه تنها بر برگزاری جلسه بلکه بر فضای نشست نیز حاکم بود و منجر به رعایت فاصله میان مدیران و مسئولان شورای هماهنگی شد. 

برخی نیز با ماسک و تعدادی از مدیران و حضار نیز با دستکش در جلسه حاضر شدند.

پیش از این ، جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران به دلیل گستردگی کمیته ها و برنامه ها هیچگاه زودتر از ۲ ساعت به کار خود پایان نمی داد در حالی که جلسه امروز به صورت مفید فقط نیم ساعت طول کشید.

استاندار مازندران هدف از برگزاری این جلسه را اهمیت شورای مبارزه با موادمخدر عنوان کرد و گفت: بر اساس توصیه های بهداشتی و تصمیم گیری های گرفته شده قائل به برگزاری هیچگونه جلسه ای نیستیم.

احمد حسین زادگان افزود : مسئله ویروس کرونا موضوعی جدی است که رعایت نکات بهداشتی و ایمنی برای پیشگیری از شیوع آن الزامی است.

وی همچنین شرایط کنونی استان را با ثبات توصیف کرد و تاکید کرد: برای عبور از مشکلات ویروس کرونا زمان لازم است و نمی توان با این مشکل به صورت لحظه ای برخورد کرد.

استاندار مازندران به بسیج تمامی نیروهای استان برای مقابله با ویروس و بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: امیدواریم با کمترین خسارت و در سریع ترین زمان بر این بیماری غلبه کنیم.

ویروس کووید ۱۹ که از مجموعه ویروس کرونا است نخستین بار حدود یک ماه پیش در استان ووهان کشور چین مشاده و از ۲ هفته پیش وارد ایران شد.

نخستین مورد مشکوک ابتلا به این ویروس در استان مازندارن حدود ۱۰ روز پیش دیده شد و بنابر آخرین آمار تاکنون ۳۵۰ بیمار مشکوک به این ویروس در مازندران بستری شدند که ۴۰ نفر آنها به صورت قطعی دارای بیماری کووید ۱۹ هستند. 

این بیماری تاکنون جان سه نفر در استان مازندران را گرفت و همچنین ۵۲ بیمار مشکوک به بیماری کرونا در استان نیز از بیمارستان مرخص شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha