۴۷ هزار لیتر الکل از یک کارگاه غیرمجاز در فراهان کشف شد

اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۴۷ هزار لیتر الکل از یک کارگاه تولیدی غیرمجاز در شهرستان فراهان کشف شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار «حسن مفخمی آشتیانی» افزود: این میزان الکل در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس استان مرکزی و ماموران انتظامی شهرستان فراهان در برخورد با محتکران و مخلان نظام تولید و عرضه اقلام پزشکی مورد نیاز مردم به دست آمده است. 

وی بیان کرد: بخشی از الکل‌های کشف شده در یک خودروی تانکردار بارگیری شده بود و در این عملیات نیز ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

کشف کالای قاچاق در دلیجان 
 فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: چهار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از یک دستگاه کامیون در شهرستان دلیجان کشف و ضبط شده است.

سردار «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: ماموران انتظامی شهرستان دلیجان در گزارشی از واژگونی یک دستگاه کامیون حامل بار در یکی از محورهای ارتباطی این شهرستان مطلع شدند و به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این سانحه راننده مجروح و به بیمارستان منتقل شد و در بازرسی از این خودرو ۲ تن و ۸۱ کیلوگرم پوشاک، ۳۲۸ کیلوگرم عطر، ۲۵۱ دستگاه ضبط پخش و ۲۸۸ قوطی نوشیدنی قاچاق و  بدون هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: این محموله قاچاق به مقصد تهران بارگیری شده بود و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده است.

مهر و موم هشت واحد بهداشتی متخلف در اراک

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی گفت: هشت واحد بهداشتی متخلف در شهرستان اراک مهر و موم شده است.

سرهنگ «جعفر پرویزی» افزود: ۳۴ واحد نیز تذکر و اخطار مهر و موم دریافت کرده‌اند و طرحهای نظارت بر واحدهای صنفی در استان مرکزی تشدید شده است.

کشف یک‌هزار و ۱۲۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز در خنداب 

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: یک‌هزار و ۱۲۰ عدد موادمحترقه غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ «عبدالرضا جودکی» افزود: در این راستا ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha