مجامع بین المللی در برابر جنایت های آل سعود در یمن سکوت کرده اند

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: مجامع بین المللی در برابر جنایت های غیرانسانی آل سعود در کشور اسلامی یمن سکوت کرده و هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: آل سعود مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و به دستور آنها در حال ارتکاب انواع جنایت ها علیه ملت مظلوم یمن هستند.   

وی افزود: یکی از توطئه های دشمنان انداختن مسلمانان به جان یکدیگر بوده و حمله نظامی آل سعود به یمن نیز بر همین اساس است.   

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با تبریک ۱۱ ذیقعده سالروز ولادت امام رضا (ع)، بیان کرد: آن حضرت از مقام و منزلت والایی برخوردار بوده و زیارت ایشان نیز تواب چشمگیر برای شیعیان خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با مسؤولان قوه قضائیه مطالب مهمی را ایراد و بر مواردی نیز تأکید داشتند.

وی ابراز داشت: برخی از این بیانات راهگشا شامل مبارزه با فساد در تمامی ابعاد، اجرا و برقراری عدالت و تلاش برای رونق اقتصادی بوده است.  

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: آتش سوزی کلینیک سینا در تهران حادثه دلخراشی بود و برای جلوگیری از تکرار اینگونه اتفاقات لازم است که ایمنی مراکز مختلف از جمله درمانی، اقتصادی و تولیدی در کشور افزایش یابد.      

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: افرادی که به طور عمدی جنگل ها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد را آتش می زنند خائن بوده و باید مسؤولان قضایی استان نیز برخورد جدی با آنان کنند.

وی افزود: وضعیت بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد چندان مناسب نبوده و آمار تلفات جانی این استان نیز رو به افزایش است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: مردم این استان علاوه بر رعایت هر چه بیشتر نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید از تجمعات غیرضروری و شرکت گسترده در مراسم های عروسی و ترحیم بپرهیزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha