۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 1448
کد خبر: 83859411
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل بنیاد برکت : بنیاد برکت روزانه یکهزار شغل در کشور ایجاد می‌کند

ساری - ایرنا- مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) گفت : بنیاد برکت روزانه با افتتاح ۳۰۰ طرح در کشور ، هر روز یکهزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدامیرحسین مدنی روز شنبه در مراسم افتتاح طرح مشارکت اقتصادی بنگاه محور برکت در شهرک صنعتی جویبار افزود : امسال سیزدهمین سال فعالیت بنیاد برکت است که ابتدا با ماهیت فعالیت در بخش عمرانی آغاز به کار کرد و از همان ابتدای فعالیت تکلیف شد که یکهزار مدرسه بسازد که تا کنون یکهزار و ۹۰۰ مدرسه ساخته است.

وی ادامه داد : بنیاد برکت در بخش های مختلف عمرانی هم فعالیت داشت و بیش از یکهزار و ۵۰۰ مسجد و موسسه فرهنگی ، بیش از ۱۲ بیمارستان و بیش از ۲۴۰ خانه سلامت و بهداشت در کشور ساخته شده است.

مدنی گفت : در تلاش هستیم که بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین هم بسازیم ضمن این که پروژه آبرسانی برای یکهزار روستا در مرحله اجرا است که تاکنون مشکل آب ۵۰۰ روستا برطرف شد و امکان اشتغالزایی در هشت هزار روستا نیز در دستور کار قرار گرفته است .

وی با اشاره به قرار داشتن در سال جهش تولید ، افزود : افرادی که علی رغم شرایط موجود در عرصه تولید فعالیت می کنند، بسیار ارزشمند هستند. افراد جامعه اکنون سرمایه های خود را در بورس،دلار و سکه در مدت زمان کوتاهی افزایش می دهند اما افرادی که در تولید تمام انرژی خود را می گذارند تا در چرخه اقتصادی سهم داشته باشند ، بسیار ارزشمند هستند.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت : بنیاد هر ساله در بخش های مختلف بنگاه اقتصادی فعالیت و به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران کمک می کند ، ولی اصلا در بخش کارآفرینی تولیدکنندگان دخالتی ندارد چون در طرح های مشارکتی فقط سهم ۴۹ درصدی دارد و هر زمان هم تولیدکننده به شرایط مناسب اقتصادی برسد ، می تواند همکاریش را با بنیاد قطع کند.

وی با اظهار این که بنیاد در حوزه ای که نیاز به سرمایه گذاری باشد ، ورود می کند ، افزود : امسال در حوزه کشاورزی هم که با مشکلات واردات مواجه هستیم ، فعالیت خود را آغاز می کنیم.

طرح مشارکت اقتصادی بنگاه محور برکت با سرمایه گذاری بیش از هفت میلیارد تومان در شهرک صنعتی جویبار به بهره برداری رسید. ۴۰ درصد از منابع این سرمایه گذاری از محل تسهیلات تامین شده و بقیه آورده سرمایه گذار و مشارکت بنیاد برکت است .

با افتتاح این طرح برای ۱۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha