معاون استاندار: چهار هزار میلیارد تومان طرح در همدان بهره‌برداری شد

همدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: از ابتدای هفته دولت امسال ۵۰۰ طرح با سرمایه‌گذاری چهار هزار میلیارد تومان بهره‌برداری شد.

ظاهر پورمجاهد شامگاه پنجشنبه در آیین بهره برداری از شرکت تولیدی پایا سپهر الوند با بیان اینکه بهبود اشتغال، سرمایه گذاری و معیشت مردم هدف اصلی دولتمردان است افزود: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون دست کم ۸۰ طرح تولیدی کوچک و بزرگ در استان فعال شده است.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با بیان اینکه کم کاری ها را توجیه نمی کنیم اما تحریم های کنونی بی سابقه است یادآوری کرد: این شرکت تولیدی گوشه ای از توان یک ایرانی دلسوز و متعهد است که پا به عرصه تولید گذاشته و به کشور، معیشت مردم و اشتغال جوانان کمک می کند.

حمیدرضا حاجی بابایی افزود: امروز کشور با مشکل اقتصادی شدید مواجه است با این وجود باید از این معبر عبور کرد و اقتصاد ایران را با مردم دانش محور و تمدن محور به جایگاه حقیقی خود رساند.

وی با بیان اینکه قدرت های بزرگ نمی خواهند ترقی ایران را ببینند اظهارداشت: به لطف الهی کشتی انقلاب در سخت ترین شرایط با قدرت در حال حرکت و پیشروی است.

شرکت پایا سپهر الوند واقع در شهرک صنعتی بوعلی تولید کننده کابینت های پی.وی.سی با برند لوکس کابین است که در مرحله نخست این طرح با سرمایه گذاری هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای ۱۲۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha