۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۲۰
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84109863
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هلال احمر چهارمحال و بختیاری ۲ هزار بسته معیشتی تهیه کرد

شهرکرد - ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از تهیه ۲ هزار بسته معیشتی از محل اعتبارات این نهاد برای توزیع بین آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

ایرج کیانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش هر بسته معیشتی چهار میلیون ریال است که از محل  اعتبارات جمعیت هلال احمر تهیه و بین آسیب دیدگان کرونایی و نیازمندان توزیع می شود.

وی اظهار داشت: این بسته ها شامل مواد خوراکی ماکارونی، برنج، روغن، عدس، قند و چای و رب گوجه فرنگی است که این هفته در استان توزیع می‌شود.

کیانی افزود: در مرحله نخست کمک های مومنانه و اجرای طرح کمک مومنانه و مواسات در استان بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط اعضای جمعیت هلال‌احمر استان تهیه و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ناشی از شیوع کرونا توزیع شد.

وی با اشاره به اجرای طرح آمران سلامت در استان، گفت: در این مدت مردم نوعدوست استان بیش از  ۱۱۰ میلیون ریال نیز برای کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا کمک کردند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

۱۵هزار نفر عضو و داوطلب جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha