۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84291117
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امسال فرصت طلایی برای مانع زدایی در بخش تولید است

قزوین - ایرنا - بازرس کل استان قزوین گفت: با توجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" باید این سال را بهترین فرصت برای برداشتن موانع از سر راه تولید دانست.

به گزارش ایرنا، عبدالله آقا علیخانی روز یکشنبه در آئین عقد تفاهم نامه همکاری اداره کل بازرسی استان با اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی قزوین افزود: امسال سال طلایی رفع موانع تولید و سرمایه گذاری و حمایت از این حوزه است، از این رو بازرسی کل استان از طریق تعامل موثر و مثبت فعالان اقتصادی مشکلات موجود در عرصه های  اقتصادی و تولیدی ، موانع و نارسایی ها را شناسایی و آنها را برای حل شدن در اختیار مراجع مسوول قرار می دهد.

این مسوول با اشاره به اینکه برخی از موانع شکوفایی تولید و اقتصادی مربوط به قوانین و مقررات است، خاطر نشان کرد: باید موانع قانونی تحقق تولید در استان از سوی اتاق بازرگانی احصاء، و پس از بررسی، برای اصلاح به مجلس ارائه گردد.

وی در مورد تفاهم نامه با اتاق بازرگانی قزوین نیز گفت: این تفاهم نامه به منظور حمایت از تولید و سرمایه گذاری استان قزوین در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید و سرمایه گذاری منعقد شد.

 مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی قزوین نیز در این مراسم اظهار داشت: برخی از قوانین و مقررات به نفع تولید کنندگان هستند اما سازمان ها به خاطر برخی از ملاحظات آن ها را اجرا نمی کنند.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و  تعیین  شعار راهبردی تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سال جدید ، این امکان در اختیار بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و تولیدی قرار گرفته تا تهدیدات را تبدیل به فرصت کند.

در ادامه این نشست اعضای هیئت نمایندگان اتاق قزوین نسبت به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند. 

 در پایان این نشست تفاهم نامه توسعه روابط مشترک بین بازرسی کل استان و اتاق بازرگانی استان امضا شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha