۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۲۳
کد خبر: 84316160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی آمادگی استعدادهای برتر رشته هندبال یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- اردوی آمادگی استعدادهای برتر رشته هندبال نونهالان پسر یزد امروز (یکشنبه) زیرنظر فدراسیون در سالن ورزشی شهید میرجلیلی مرکز استان آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد.

عضو هیات رییسه فدراسیون هندبال ایران در حاشیه برگزاری این اردو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، گفت: در این اردوی  آموزشی  ۲۰ نفر از برترین‌های هندبال رده سنی پایه استان ، آموزش‌های نظری و عملی را زیرنظر علی‌اکبر خوشنویس، رییس کمیته استعدادیابی فرا می‌گیرند.

ابوالفضل خوشنویس  افزود:برای توسعه این رشته ورزشی به آموزش و استعدادیابی ورزشکاران نیاز است و برگزاری اینگونه دوره‌ها جزو اهداف فدراسیون کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در برخی استان‌ها دوره استعدادیابی پیش از این برگزار شد و یزد با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان و باشگاه‌ها به خصوص با رعایت نکات بهداشتی نسبت به برگزاری این دوره اقدام کرد.

این مسوول ورزشی تصریح کرد: برای توسعه هر رشته ورزشی به برنامه‌محوری و توجه به آموزش برای ورزشکاران، مربیان و داوران مرتبط نیاز است و تا پایان امسال بر حسب نیاز اقدام لازم به عمل می‌آید.

خوشنویس به وجود ظرفیت‌های خوب هندبال یزد اشاره کرد و یادآور شد: برای موفقیت در این رشته باید همواره نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی و انجام مسابقات طبق یک برنامه مدون اقدام کرد.

 استان یزد ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و ۲ هزار نفر در رشته هندبال فعال هستند.

این استان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha