۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84342710
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کم‌آبی مانع صدور مجوز فعالیت صنایع آب‌بر در استان سمنان شد

سمنان- ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان سمنان با اشاره به بحران کم‌آبی در این استان، گفت: هیچ گونه پروانه و مجوز برای صنایع آب بر در استان با توجه به کم‌آبی صادر نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، علی‌اصغر جمعه‌ای روز سه‌شنبه در سی و چهارمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان سمنان در محل سالن جلسات این اتاق ابراز داشت: مشکل کم‌آبی در استان جدی است و باید رفع این مشکل در اولویت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: استان سمنان در پایش کسب و کار رتبه اول کشور را در زمستان سال گذشته و سه دوره متوالی از آن خود کرد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: استان سمنان بعد از اصفهان رتبه دوم کشور را از نظر مدیریت کرونا و کمترین آسیب در زمینه کرونا بدست آورده است.
در ادامه این نشست عالیه گرجی مسئول دبیرخانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: پایش کسب و کار به صورت فصلی انجام می‌شود و ۲۸ مولفه کسب و کار مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 وی خاطرنشان کرد: زمستان سال گذشته ۸۱ واحد تولیدی و صنعتی استان سمنان مورد پایش قرار گرفت که میزان مشارکت آنها در استان ۷۳درصد بود.
مسئول دبیرخانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه شاخص پایش کسب و کار در کشور ۵/۸۰درصد است، گفت : این شاخص در استان سمنان ۵/۰۴ درصد و عامل کسب رتبه اول در کشور بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha