۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۲۲
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 84350429
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دبیر ستاد انتخابات: حدود سه هزار شعبه اخذ رای در کرمان دایر می‌شود

کرمان - ایرنا - دبیر ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ۲ هزار و ۸۳۹ شعبه اخذ رای در سراسر استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش‌بینی شده است که هزار و ۲۳۳ شعبه شهری و یک هزار و ۶۰۶ شعبه روستایی هستند.

به گزارش ایرنا، علیار اسکندری‌نسب روز دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان افزود: وی همچنین به دایر شدن یک هزار و۶۳۸ شعبه اخذ رای ثابت و یک هزار و ۲۰۱ شعبه اخذ رای سیار در سطح استان اشاره داشت و افزود: هزار و ۱۵۷ شعبه ثابت و ۷۶ شعبه سیار در حوزه شهری و ۴۸۱ شعبه ثابت و هزار ۱۲۵ شعبه سیار در حوزه روستایی در نظر گرفته شده‌اند.
دبیر ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه تعرفه‌ها و اقلام مورد نیاز برای برگزاری انتخابات نیز تحویل گرفته شده و اکنون در مرکز استان نگهداری می‌شوند، گفت: دستگاه‌های احراز هویت نیز جهت به روزرسانی در حال ارسال به مرکز هستند.
اسکندری‌نسب از آمادگی ۱۰۰ درصدی شعب اخذ رای در سراسر استان نام برد و عنوان کرد: مشکلی در زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز در برگزاری انتخابات نداریم.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمان گفت: بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرها تمام شده و بعد از بررسی اعتراضات در تهران، نتیجه نهایی در تاریخ ۱۶ خرداد ماه اعلام می‌گردد.  
اسکندری‌نسب ابراز داشت: مجموع داوطلبان ثبت‌نامی شوراهای اسلامی روستا ۱۶ هزار و ۷۵۷ نفر بودند که ۱۶ هزار و ۲۳۸ نفر در هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شده و به هیات‌های نظارت ارجاع داده شدند.
وی افزود: در هیات‌های نظارت ۱۵ هزار و ۶۸۲ کاندیدا مورد تایید قرار گرفتند ضمن آنکه احراز صلاحیت ۴۹۶ نفر تایید نشد که در دست بررسی هستند.
دبیر ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: در مجموع ۹۰ نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها انصراف داده‌اند که نتایج نهایی تا ۱۵ خرداد ماه اعلام و تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا از ۲۰ خرداد ماه آغاز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha